گوگل خرید 5.4 میلیارد دلاری Mandiant را تکمیل کرد | دانش مرکز داده

پس از ماه ها انتظار، گوگل خرید 5.4 میلیارد دلاری Mandiant را برای ادغام آن با Google Cloud تکمیل کرد.

گوگل از تکمیل این قرارداد در روز دوشنبه خبر داد. این امر با وارد کردن منابع اطلاعاتی تهدید عمیق Mandiant، دامنه سرویس‌های امنیتی Google Cloud را گسترش می‌دهد.

در 9 سپتامبر، نزدک بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که آخرین روز پیش‌بینی‌شده معامله برای سهام Mandiant است.

در این بیانیه آمده است: «اگر ادغام طبق پیش بینی بسته شود، سهام در روز بسته شدن (12 سپتامبر) متوقف خواهد شد و از 13 سپتامبر به حالت تعلیق در خواهد آمد.

با آخرین ادغام‌ها و ادغام‌های تأثیرگذار کانال در جمع‌بندی M&A Channel Futures همراه باشید. وزارت دادگستری این قرارداد را در ماه جولای تایید کرد. اعطای خاتمه زودهنگام دوره انتظار برای ادامه معامله. تأییدیه های نظارتی در برخی حوزه های قضایی خارجی باقی ماند.

Google Cloud Continue Mission Mandiant

توماس کوریان مدیر عامل گوگل کلود است. او گفت که Google Cloud و Mandiant هر دو از این خرید سود می برند.

او گفت: «ترکیب سبد امنیتی موجود Google Cloud با اطلاعات پیشرو تهدید سایبری Mandiant به ما امکان می‌دهد مجموعه عملیات امنیتی را برای کمک به شرکت‌ها در سطح جهانی در هر مرحله از چرخه حیات امنیتی ارائه دهیم. Google Cloud و Mandiant با مقیاس پردازش داده‌های گوگل، رویکردهای تحلیلی جدید با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و تمرکز بر حذف کل تهدیدات، به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا امنیت را دوباره ابداع کنند تا نیازهای دنیای به سرعت در حال تغییر ما را برآورده کنند.

برای پوشش کامل، لطفاً از سایت خواهر ما Channel Futures دیدن کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور