گوگل جستجوی خرده فروشی را برای سایت های تجارت الکترونیک معرفی می کند

یک راه حل جدید برای سایت های تجارت الکترونیک، جستجو و توصیه هایی با کیفیت گوگل در مورد ویژگی های دیجیتال خرده فروشان ارائه می دهد.

Google Cloud از انتشار Retail Search خبر داده است، ابزاری که برای ارائه قابلیت‌های موتور جستجوی Google در دامنه‌های خود به خرده‌فروشان طراحی شده است.

این برنامه که با فناوری‌های Google ساخته شده است که زمینه و هدف کاربر را درک می‌کند، برای کمک به کسب‌وکارها در بهبود جستجوی در سایت و تجربه خرید کلی طراحی شده است.

تجارب ضعیف کاربر برای خرده فروشان آنلاین هزینه دارد

نظرسنجی انجام شده توسط The Harris Polls و Google Cloud نشان داد که تجربیات بد آنلاین هر ساله 300 میلیارد دلار برای خرده‌فروشان آمریکایی هزینه دارد و 76 درصد از مصرف‌کنندگان گزارش داده‌اند که جستجوهای ناموفق را انجام داده‌اند و باعث شده از خرید از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی صرف نظر کنند.

برعکس، تجارب جستجوی خوب با تبدیل خرید بالاتر، سفارش‌های بزرگتر و وفاداری به نام تجاری همبستگی نشان داده شده است، به طوری که 69٪ از مشتریان گزارش داده‌اند که موارد بیشتری را پس از یک تجربه جستجوی موفق خریداری کرده‌اند.

Retail Search امیدوار است به هر دو طرف این موضوع رسیدگی کند، رها شدن جستجو را به حداقل برساند و با بهبود تجربیات مشتری، فروش را تشویق کند.

کلید هدف و زمینه برای جستجوهای موفق

الگوریتم های جستجوی گوگل در ماموریت مداوم خود برای ارائه نتایج جستجوی بهتر به کاربران، به طور مداوم به روز می شوند تا هدف کاربر را بهتر درک کنند و نتایج مرتبط را سریعتر بازگردانند. جستجوی خرده فروشی این اصل را در تجربه خرید اعمال می کند.

هوش مصنوعی پیشرفته گوگل به جستجوی خرده فروشی درک پیشرفته پرس و جو می دهد و نتایج و توصیه های بهتری را در جستجوی محصول تولید می کند، حتی از پرس و جوهای گسترده.

ایجاد تجربیات بهتر مشتری

جستجوی خرده‌فروشی که کاملاً مدیریت شده و قابل تنظیم است، به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تجارب جستجوی متمرکز بر خریدار را ایجاد کنند. این موتور جستجو بر اساس فهرست‌بندی، بازیابی و رتبه‌بندی موتور جستجو، به دنبال آسان‌تر کردن کشف محصول برای خریداران است و در عین حال اهداف تجاری را برای خرده‌فروشان بهینه می‌کند.

بازرگانان می‌توانند قوانین تجاری را برای تنظیم دقیق آنچه که مشتریان می‌بینند، تنوع بخشیدن به نمایش‌های محصول، فیلتر بر اساس در دسترس بودن و اضافه کردن برچسب‌های سفارشی، به دلخواه خود اعمال کنند. این به آنها اجازه می دهد تا نتایج دلخواه را برای تعامل، درآمد یا تبدیل به دست آورند.

قابلیت ها عبارتند از:

  • درک پیشرفته پرس و جو – درک دقیق تر از آنچه جستجوگران می خواهند نتایج بهتری را ایجاد می کند.
  • جستجوی معنایی – تطبیق مؤثر ویژگی های محصول با محتوای وب سایت، کشف سریع و مرتبط محصول را ایجاد می کند.
  • نتایج بهینه شده – نتایج از تعامل کاربر و مدل های رتبه بندی برای دستیابی به اهداف تجاری خاص استفاده می کند.
  • امنیت و حریم خصوصی پیشرفته – کنترل‌های دسترسی قوی از داده‌های خرده‌فروش محافظت می‌کند و اطمینان می‌دهد که فقط برای ارائه نتایج جستجوی مرتبط در ویژگی‌های خود استفاده می‌شود.

جستجوی خرده فروشی به مجموعه راه حل های کشف محصول می پیوندد

جستجوی خرده‌فروشی جدیدترین راه‌حل‌های کشف محصول Google Cloud است، مجموعه‌ای از ابزارهایی که برای افزایش کارایی عملیاتی خرده‌فروشی، ساده‌سازی تجربه‌های خرید دیجیتال، و آدرس دادن به اولویت‌های مشتری در حال تغییر طراحی شده‌اند.

این نتیجه حاصل از تجزیه و تحلیل مستمر تیم های رسانه داخلی گوگل از بازار خرده فروشی و تعهد به نوآوری است، زیرا آنها به دنبال یافتن راه جدیدی برای کمک به کسب و کارها برای به حداکثر رساندن نتایج در یک چشم انداز دیجیتال در حال تغییر هستند.

به پیشنهادات فعلی Google Cloud Vision Product Search می‌پیوندد، که از تشخیص و جستجوی اشیاء مبتنی بر یادگیری ماشین برای ارائه موارد مشابه یا مکمل از کاتالوگ‌های محصول و توصیه‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند، که توصیه‌های محصول مرتبط را برای ایجاد تعامل بین کانال‌ها ارائه می‌دهد.

کل مجموعه به صاحبان اموال تجارت الکترونیک امکان ادغام داده ها، مدیریت مدل ها و نظارت بر عملکرد را از طریق یک رابط گرافیکی می دهد. با ابزارهای موجود، از جمله Google Analytics 360، Tag Manager و BigQuery ادغام می شود.

وبلاگ Google Cloud در جستجوی خرده فروشی را اینجا بخوانید.


تصویر ویژه: Rafapress/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور