گوگل تجربه جستجوی شغل را از نتایج جستجوی کره جنوبی حذف می کند

Google صفحه ارسال شغل توسعه دهندگان مرکزی جستجوی خود را به روز کرد تا کره جنوبی را به عنوان منطقه ای که در آن تجربه جستجوی شغل در دسترس است حذف کند.

تجربه جستجوی گوگل

یک تجربه جستجو یک نتیجه غنی است که حداقل سه مورد از آنها نتایج غنی تعاملی هستند.

نتایج غنی از نتایج جستجوی معمولی متمایز است و توجه را به صفحات وب که در آنها فهرست شده است جلب می کند.

با توجه به صفحه گالری تجربیات جستجوی گوگل، سه تجربه جستجوی تعاملی وجود دارد:

  • رویداد
  • فعالیت های خانه
  • آگهی استخدام

این یک اسکرین شات از یک نتیجه جستجو با یک نتیجه غنی از تجربه جستجوی شغل است:

تصویر یک نتیجه غنی از آگهی شغلی در جستجوی گوگل

تجربه جستجوی ارسال شغل

گوگل به کسب و کارها امکان رتبه بندی آگهی های شغلی خود را در یک نتیجه تعاملی غنی به نام تجربه جستجوی پست شغلی ارائه می دهد.

کسب‌وکارها می‌توانند از داده‌های ساختاری JobPosting برای واجد شرایط شدن برای حضور در تجربه جستجوی Job Posting استفاده کنند.

در واقع دو راه برای واجد شرایط بودن وجود دارد.

اسناد Google توصیه می کند:

“شما می توانید تجربه کاریابی را با افزودن داده های ساختاری JobPosting به صفحات وب پست شغلی خود بهبود بخشید.

افزودن داده‌های ساخت‌یافته، پست‌های شغلی شما را واجد شرایط می‌کند تا در یک تجربه کاربری خاص در نتایج جستجوی Google ظاهر شوند.

همچنین می‌توانید با استفاده از یک سایت شغلی شخص ثالث با Google ادغام شوید.»

در دسترس بودن منطقه ای تجربه جستجوی شغل

این نتیجه غنی در مناطق سراسر جهان در دسترس است:

  • آسیا
  • اروپا
  • آمریکای لاتین
  • خاورمیانه و آمریکای شمالی
  • آمریکای شمالی
  • جنوب صحرای آفریقا

در حالی که تجربه شغلی در سراسر جهان در دسترس است، در هر کشوری در دسترس نیست.

به عنوان مثال، تجربه جستجوی شغل در جمهوری چک، مجارستان و رومانی در دسترس نیست.

نتایج غنی جستجوی شغل قبلاً در کره جنوبی در دسترس بود، اما Google اخیراً در 28 فوریه 2023 آن را بی سر و صدا از اسناد در دسترس بودن منطقه حذف کرد.

یک ورودی در صفحه تغییرات صفحه توسعه دهندگان جستجوی مرکزی در مارس 2023 با عبارت زیر اضافه شد:

«۲۸ فوریه: کره جنوبی را از مناطق موجود برای تجربه کاریابی در Google حذف کرد.»

من با کریستوفر شین، بازاریاب جستجوی بین‌المللی از مدیران دارایی دیجیتال (نمایه لینکدین) صحبت کردم تا بپرسم چرا گوگل بازار کره را برای پست‌های جستجوی کار ترک می‌کند.

کریستوفر به اشتراک گذاشت:

«مردم در کره از گوگل برای جستجوی شغل استفاده نمی کنند. زمانی که به دنبال شغل می گردند مستقیماً به وب سایت های آگهی کار مراجعه می کنند.

هیچ یک از مشتریان من هرگز، حتی یک بار، در مورد بهینه سازی برای پست های شغلی گوگل سوال نکرده اند.

اینطور نیست که مردم اینجا جستجو کنند.»

کریستوفر همچنین توضیح داد که گوگل حدود 43 درصد نفوذ به بازار در کره دارد، در حالی که حدود 8 سال پیش سهم آن 5 درصد بود.

محبوبیت گوگل در کره در حال افزایش است. اما الگوهای جستجوی کره ای شاید حفظ تجربه جستجوی پست شغلی را در آنجا توجیه نکند.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Mix and Match Studio

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور