گوگل به روز رسانی هرزنامه قسمت 2 را اعلام کرد

Google SearchLiaison در توییتر اعلام کرد که قسمت دوم به روزرسانی هرزنامه Google در حال انجام است. به طور مشابه با اولین به روزرسانی هرزنامه ، این به روزرسانی در همان روزی که اعلام شده به پایان می رسد.

طبق اعلامیه:

“قسمت دوم به روزرسانی هرزنامه امروز آغاز شده است ، و همچنین بعداً امروز به پایان می رسد ، مگر اینکه خلاف این را به اشتراک بگذاریم.”

دنی سالیوان از گوگل در توییت خود نوشت که این امر مستقیماً با به روزرسانی قبلی مرتبط است و از نظر ماهیت مشابه است.

“این همه بخشی از همان چیز است ، فقط قسمت دوم.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Spam Fighting و AI

Google SearchLiaison به اعلامیه خود از آوریل 2021 (نحوه مبارزه ما با جستجوی هرزنامه در Google در سال 2020) پیوند داد ، جایی که مشخص شد Google از AI برای مبارزه با هرزنامه استفاده می کند و از سال 2020 این کار را انجام داده است.

طبق اعلام Spam AI:

“با ترکیب دانش عمیق ما در مورد هرزنامه و هوش مصنوعی ، سال گذشته ما توانستیم هوش مصنوعی خود را برای مبارزه با هرزنامه بسازیم که به طرز باورنکردنی در گرفتن روند شناخته شده و جدید هرزنامه موثر است.

به عنوان مثال ، ما سایت هایی را که دارای محتوای خودکار تولید شده و تراشیده شده هستند بیش از 80 درصد نسبت به چند سال پیش کاهش داده ایم. “

از جمله هرزنامه هایی که در آن اعلان به آنها پرداخته شده ، هرزنامه تولید شده توسط وب سایت های هک شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل گفت این مشکلی نیست که آنها به خودی خود حل کنند و از ناشران خواست تا تدابیری را برای به روز نگه داشتن نرم افزار سایت خود برای جلوگیری از وقوع حوادث هک کنند.

Google به رهنمودهای مدیر وب خود پیوند داده است که لیستی از انواع هرزنامه زیر را که ناشران باید از آنها اجتناب کنند ، ذکر می کند.

هرزنامه برای جلوگیری از درگیر شدن در آن

این یک لیست جزئی از هرزنامه است که مربوط به Google است:

  • محتوای تولید خودکار
  • طرح های پیوند
  • محتوای غیر اصلی
  • پوشاندن
  • متن یا پیوندهای پنهان
  • صفحات درب
  • محتوای خراشیده شده
  • سو Ab استفاده از داده های ساخت یافته

طرح های پیوند سودآور و محبوب

طرح های پیوند یک شکل بسیار محبوب برای دستکاری نتایج جستجوی Google است. کسب و کار بزرگی در ایجاد روش هایی برای فریب وب سایت ها برای پیوند دادن به وب سایت ها وجود دارد.

به عنوان مثال ، برخی از سایت ها ایمیل هایی را به دانشگاه ها ارسال می کنند و تظاهر می کنند که فارغ التحصیلان هستند و از آنها پیوندی برای آخرین فعالیت خود می خواهند.

دیگران با ایجاد یک سایت اطلاعاتی در دامنه .org دانشگاه ها را فریب خواهند داد و آن را به عنوان یک وب سایت غیر تجاری ارائه اطلاعات مربوط به یک موضوع مورد علاقه نشان می دهند.

پس از دستیابی به تمام پیوندها ، سازنده پیوند کلیه صفحات وب را به سمت سایت مشتری هدایت می کند ، بنابراین تمام پیوندهایی که به سایت غیر تجاری جعلی داده شده اند ، اکنون به یک وب سایت تجاری منتقل می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

طرح پیوند دیگری که برخی از سازندگان پیوند از آن استفاده می کنند ، شناسایی فایلهای PDF محبوب دولت ایالات متحده یا صفحات وب است که به URL دیگری منتقل شده اند.

سازنده پیوند یک وب سایت غیر تجاری جعلی در دامنه dot org ایجاد کرده و آن را به عنوان خانه جدید هر اطلاعاتی که قبلاً در صفحه وب دولت میزبانی شده بود ، نشان می دهد.

سپس آنها با همه وب سایت هایی که با URL قدیمی در ارتباط هستند و اکنون یک URL خراب است تماس می گیرند و از آنها می خواهند که این پیوندها را به “خانه جدید” آن اسناد و اطلاعات هدایت کنند.

برخی از سازندگان پیوند در جایی کار می کنند که پیوندی را به وب سایت موجود اضافه می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چندین سال پیش در سال 2019 ، Buzzfeed گزارشی راجع به یک طرح پیوند شامل پیوندهای “ویرایش دقیق” که هکرهای روسی در حال فروش لینک از سایتهایی بودند که به خطر انداخته بودند.

مشخص شد که صفحات وب در حال ویرایش برای افزودن پیوند در واقع سایت های هک شده ای بودند که برای فروش لینک از آنها استفاده می شد.

اسپمرهای محتوا از ابزار AI برای بازنویسی محتوای محبوب استفاده می کنند.

طرح های پیوند و محتوای زیادی وجود دارد. جای تعجب نیست که گوگل برای دستیابی به آن به هوش مصنوعی پیچیده متوسل شود.

چرا دو به روزرسانی هرزنامه Google؟

گوگل نگفت چرا دو به روزرسانی هرزنامه وجود دارد و هیچ اطلاعات دیگری به جز این که این دو به روزرسانی با فاصله یک هفته از هم منتشر شده و به مدت یک روز ادامه داشته اند ، ارائه داده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنها مشخص نکردند که این به روزرسانی ها مربوط به هوش مصنوعی بوده یا شامل یک فناوری جدید است.

استناد

دستورالعمل هایی که اطلاعات مربوط به هرزنامه های ناخواسته Google را ارائه می دهد ، قابل اعتراض است
رهنمودهای Google Webmaster

مقاله Google که وجود هرزنامه مبارزه با هوش مصنوعی را نشان داد
چگونه در سال 2020 با اسپم جستجو در Google مبارزه کردیم

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور