همه ما می دانیم که ارسال پیام مناسب در زمان مناسب، به مشتری مناسب چقدر مهم است.
زمانی که گوگل تبلیغات ویدیویی را معرفی کرد، این راهی بود برای دسترسی به کاربران به روشی متفاوت.
با این حال، Google Ad Manager برای ارائه چنین بینش عمیقی در مورد نوع کمپین مانند ویدیو ساخته نشده است.
اگر تا به حال در جمع آوری اطلاعات بینش برای عملکرد تبلیغات ویدیویی و برنامه ای با مشکل مواجه شده اید، این به روز رسانی برای شما مناسب است.
Google Ad Manager مجموعه جدیدی از ابزارها را برای صرفه جویی در وقت، مدیریت پخش جریانی ویدیو و افزایش درآمد از ویدیوها معرفی کرد.
ابزارهای سلامت ویدئویی برنامهای
هدف جدیدترین ابزار کمک به ناشران برای درک بهتر اطلاعات است. وقتی وارد حساب خود می شوید، با فرصت های برجسته ای روبرو می شوید که ممکن است قبلاً از دست داده باشید.
بینشهای عمیقتر از ابزار برنامهنویسی ویدیو سلامت میتواند به شما در درک عملکرد موجودی در حراجها در مقایسه با سایرین کمک کند.
یک جدید کارت سیگنال های ویدئویی نمای کلی از نحوه عملکرد موجودی ویدیوی خاص شما را نشان می دهد. سیگنال هایی که گزارش می دهد عبارتند از:
- قابلیت مشاهده
- نام دامنه برنامه یا وب
- اطلاعات مخاطبان
علاوه بر این، این سیگنالها تأثیر بالقوه درآمد حاصل از ویدیوها را گزارش میکنند. سیگنالهای بالا به شما این امکان را میدهد که برای موجودی ویدیوی خود ارزشی قائل شوید و تعیین کنید که معیارهای خاصی در کجا بهبود مییابند.
دومین ابزاری که برای برنامهریزی و ویدیو اضافه شده است، کارت بینش خطاهای الگوی تبلیغات ویدیویی (VAST) نام دارد.
اگرچه این ممکن است دلهره آور به نظر برسد، ما معنای این را ساده می کنیم و چگونه می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.
کارت خطاهای VAST از اتوماسیون استفاده می کند تا به راحتی میزان خطاها را در موجودی ویدیوی شما نشان دهد. همچنین نشان می دهد که چه مواردی باعث ایجاد خطا می شوند.
گزارش تصویری در زمان واقعی
Google در دسترس بودن داده های سرویس تبلیغات تاریخی را 10 برابر بهبود بخشید.
این بهبود عظیم زمان دسترسی شما به داده های عملکرد را به کمتر از 2 دقیقه کاهش داد.
مهم است که بتوانید داده های سطح آگهی را برای یافتن یا رفع خطاها در چند ثانیه مرور کنید. به خصوص اگر ویدیوهای شما توسط مخاطبان زیادی دیده شود، زمان پول است.
در نهایت، ابزار تحویل تبلیغات YouTube میتواند تحویل آگهی را در زمان واقعی در فهرست موجودی YouTube آزمایش کند.
شما می توانید داده هایی مانند:
- درخواست های تبلیغاتی
- کلید-مقدارها
- جزئیات برای موارد برنده خط
این اطلاعات بینش به شما کمک میکند تا هر گونه مشکل موجودی را بهسرعت تأیید و رفع کنید تا در کوتاهمدت دوباره وارد عمل شوید.
چرا این ابزارها اهمیت دارند؟
قبل از معرفی سیگنالهای ویدیویی و کارتهای خطای VAST، احتمالاً زمان زیادی را صرف جستجوی موجودی ویدیو کردهاید.
با بینشهای خودکار، میتوانید از بسیاری از وظایف دستی عبور کنید و فهرست خود را گزارش دهید.
در گزارش خطاهای VAST، میتوانید اقلام خط خطاها را بر اساس بیشترین تأثیر بر درآمد مرتب کنید.
برای افزایش سرعت رشد با این ابزارهای جدید، روی زمینههای بهبود با تأثیر بالا برای موجودی ویدیوی خود تمرکز کنید.
تصویر ویژه: rupadaratan/Shutterstock
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-unveils-new-ads-manager-tools-for-video-ads', content_category: 'news video-advertising' });
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور