گوگل ابزاری را برای تمرین مصاحبه های شغلی راه اندازی می کند

Google Interview Warmup را راه اندازی کرده است، ابزار جدیدی که از هوش مصنوعی برای کمک به افراد برای آماده شدن برای مصاحبه های شغلی استفاده می کند.

بخشی از ابتکارات Grow with Google و Career Certification، سوالات متداول مصاحبه می پرسد و پاسخ ها را در زمان واقعی رونویسی می کند.

مصاحبه Warmup که در ابتدا برای کمک به فراگیران گواهی شغلی Google برای آماده شدن برای جستجوی شغل طراحی شده بود، اکنون برای هر کسی باز است.

با استفاده از تبدیل صدا به متن یا صفحه کلید، کاربران می توانند پاسخ دادن به سؤالاتی که معمولاً در مصاحبه ها پرسیده می شود و همچنین سؤالات مربوط به شغل که توسط متخصص در آن زمینه انتخاب شده اند را تمرین کنند.

گوگل ابزاری را برای تمرین مصاحبه های شغلی راه اندازی می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از grow.google/certificates/interview-warmup/، مه ۲۰۲۲.

سپس این ابزار پاسخ ها را تجزیه و تحلیل می کند و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه می دهد.

گوگل ابزاری را برای تمرین مصاحبه های شغلی راه اندازی می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از grow.google/certificates/interview-warmup/، مه ۲۰۲۲.

در حال حاضر، Interview Warmup سوالات میدانی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، تجارت الکترونیک، راهنمایی فناوری اطلاعات، مدیریت تعهد، طراحی UX یا Basic دارد.

Warmup مصاحبه دارای سه نوع سوال است:

  • زمینه – پوشش آموزش و تجربه گذشته
  • موقعیتی – نحوه برخورد با موقعیت های خاص در گذشته یا ممکن است در آینده با آنها برخورد شود
  • فنی – پوشش دانش و مهارت، اغلب آزمایش نحوه رسیدگی به مشکلات فرضی

یادگیری ماشینی پاسخ ها را تجزیه و تحلیل می کند و بینش ارائه می دهد

الگوریتم گوگل علاوه بر امکان بازبینی شخصی، از یادگیری ماشینی برای شناسایی الگوها و ایجاد بینش در پاسخ‌های کاربر استفاده می‌کند. این شامل:

  • اصطلاحات مرتبط با شغل، که کلمات مرتبط با حوزه خاص را در پاسخ ها برجسته می کند
  • عبارات پرکاربرد، که به عباراتی اشاره می کند که سه بار یا بیشتر استفاده شده اند و جایگزین هایی را ارائه می دهند.
  • Talking points از هوش مصنوعی Google برای کشف نکات مهم در پاسخ ها، از جمله مهارت ها، تجربه و درس های آموخته شده استفاده می کند.

صفحه پرسش‌های متداول Interview Warmup گفت: «Insights به شما کمک می‌کند الگوهایی را در پاسخ‌هایتان کشف کنید». «آنها به پاسخ شما نمره نمی دهند یا به شما نمی گویند که کدام بخشی از پاسخ شما درست یا غلط است. بینش‌ها شامل اصطلاحات مرتبط با شغلی است که استفاده می‌کنید، کلماتی که بیشترین استفاده را دارید، و نکات صحبتی را که پوشش می‌دهید.”

Google صوت یا رونوشت‌های جلسات مصاحبه را ذخیره نمی‌کند، اگرچه کاربران می‌توانند به‌صورت دستی یک متن را کپی یا دانلود کنند. این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است

از آنجایی که Interview Warmup برای یادگیرندگان گواهینامه شغلی Google طراحی شده است، ممکن است با سؤالاتی مواجه شوید که هر یک از گواهینامه ها خاص هستند. با این حال، این ابزار برای استفاده همه در دسترس است و دارای سوالات عمومی قابل اجرا در بسیاری از زمینه ها است.

گوگل می‌گوید بیش از 70000 نفر گواهینامه دریافت کرده‌اند و 75 درصد از فارغ‌التحصیلان تأثیرات مثبت شغلی خود را طی شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی گزارش کرده‌اند.


منبع: آماده سازی مصاحبه

تصویر ویژه: charnsitr/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور