گفته می شود که Ooredoo برای جذب سرمایه گذاران، واحد داده را وزن می کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افراد آشنا، Ooredoo QPSC در حال بررسی ایجاد واحد مرکز داده خود برای جذب سرمایه گذاران جدید به این تجارت است.

مردم گفتند که شرکت مخابرات قطری در راستای استراتژی خود برای تخلیه دارایی های غیر اصلی با بانک ها در مورد احتمال حذف این بخش مذاکره می کند و خواستند نامشان فاش نشود زیرا اطلاعات خصوصی است.

بر اساس وب سایت Ooredoo، پنج مرکز داده در قطر فضایی حدود 60000 فوت مربع را پوشش می دهند. در ماه اوت گفت که این شرکت ساخت سه مرکز داده جدید را در عمان آغاز کرد.

مراکز داده معمولاً علاقه شدید سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند زیرا به نظر می رسد بازده و رشد پایدار در میان اتکای فزاینده به فناوری ایجاد می کنند.

بلومبرگ نیوز در ماه آگوست گزارش داد که برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها در میان پیشنهاد دهندگان شرکت مرکز داده 10 میلیارد دلاری Global Switch Holdings Ltd. هستند. در اوایل سال، کنسرسیومی به رهبری DigitalBridge Group Inc. با خرید اپراتور مرکز داده ایالات متحده Switch Inc به مبلغ 8.4 میلیارد دلار موافقت کرد.

Ooredoo ماه گذشته تجارت خود را در میانمار فروخت و همچنین قصد دارد مجموعه ای از تقریباً 20000 برج خود را به عنوان بخشی از تغییر به یک مدل به اصطلاح دارایی سبک ایجاد کند.

یکی از این افراد گفت، برخلاف فروش برج‌های بالقوه، Ooredoo قصد دارد با جذب سرمایه‌گذاران خارجی در مراکز داده سرمایه‌گذاری کند.

سخنگوی Ooredoo به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور