گفته می شود که Indosat اندونزی فروش برج های موبایل را بررسی می کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — افراد آشنا به این موضوع گفتند که PT Indosat در حال بررسی فروش برخی از دکل های مخابراتی است، زیرا این اپراتور اندونزیایی به تخلیه دارایی ها در بحبوحه افزایش تقاضا برای زیرساخت های دیجیتال ادامه می دهد.

مردم گفتند که این مجموعه شامل حدود 1800 سایت است و خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. به گفته مردم، معامله ای توسط شرکت مستقر در جاکارتا که پس از ادغام اخیر با نام Indosat Ooredoo Hutchison تغییر نام داد، می تواند حدود 250 میلیون دلار افزایش دهد.

مردم گفتند که مناقصه‌دهندگان بالقوه می‌توانند شامل شرکت‌های فعال در صنعت و صندوق‌های زیرساختی باشند. آنها گفتند که ملاحظات مقدماتی است و هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است. استیو سارانگ، سخنگوی ایندوسات، از اظهار نظر خودداری کرد.

سهام ایندوسات در سال جاری حدود 14 درصد افزایش یافته است و ارزش این شرکت حدود 3.8 میلیارد دلار است.

پس از واگذاری بیش از 4200 برج توسط Indosat در سال گذشته به EdgePoint Infrastructure، شرکتی تحت حمایت DigitalBridge Group Inc. و اداره سرمایه گذاری ابوظبی، به مبلغ 750 میلیون دلار، فروش خواهد رفت. در ماه مه، Indosat موافقت کرد که یک سرمایه گذاری مشترک 300 میلیون دلاری برای مراکز داده خود با Big Data Exchange، پلت فرم مرکز داده متعلق به شرکت سرمایه گذاری I Squared تشکیل دهد.

سال گذشته، CK Hutchison Holdings Ltd. و Ooredoo قطر توافق کردند که تجارت مخابراتی اندونزیایی خود را در یک معامله 6 میلیارد دلاری با یکدیگر ترکیب کنند تا از رقابت در بزرگترین بازار آسیای جنوب شرقی توسط مشترکان جلوگیری کنند. این معامله در ژانویه تکمیل شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور