گزینه های هوشمند جایگزین برای کمپین های نمونه برداری در سوپرمارکت ها در طول COVID-19

عکس پروفایل نویسنده

@توکینوموتوکینومو

راه حل بازاریابی در فروشگاه برای مارک ها و خرده فروشان FMCG.

بسیاری از مشاغل تحت تأثیر شیوع COVID-19 قرار گرفتند ، این راز نیست ، اما برخی از آنها مجبور شدند رنج زیادی بکشند ، به خصوص در حین قفل کردن. سوپرمارکت ها در لیست “قربانیان” قرار دارند ، زیرا کافی نبود که جریان مشتری تحت تأثیر جدی قرار بگیرد زیرا دولت ها توصیه می کنند در خانه بمانند و در صورت امکان خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند ، اما آنها همچنین مجبور به جلوگیری از همه نمونه های نمونه گیری شدند ، مثلا.

بله ، اوضاع آنقدر ناخوشایند بود و ما از دیدن برخی مکان ها که حتی درهای آنها را برای دوره های نامشخص بسته می کنند متعجب نشدیم. اما سلام ، نمایش باید ادامه پیدا کند و تجارت باید با احترام به فاصله اجتماعی و کل مجموعه اقدامات تحمیل شده توسط دولت ها به حالت عادی برگردد. در این سناریو ، ما فکر کردیم که چه اتفاقی می تواند در برخی از تبلیغات منظم تبلیغاتی رخ دهد ، مانند نمونه برداری ، از آنجا که قبلاً به آن اشاره کردیم ، ما عادت داشتیم قبل از قفل در سوپرمارکت ها ببینیم؟

پاسخ ساده است: بداهه نوازی ، سازگاری ، غلبه بر

به طور خاص ، مارک ها در حال انجام بازنگری در روش تبلیغات فروشگاهی خود با اجرای برخی از مبارزات جایگزین شوخ هستند (به ویدیو زیر مراجعه کنید) ، به گونه ای طراحی شده اند که به تمام فاصله های اجتماعی و اقدامات ایمنی احترام می گذارند ، در حالی که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور