گزینه های ذخیره سازی مایع: قفل پتانسیل دارایی های دیجیتال خود را باز کنید

عکس نمایه Daniel Jimenez Hacker Noon

با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی و توسعه اکوسیستم های اقتصادی جدید ، سیستم عامل های پیشرفته ای که ارزهای رمزپایه در آن حضور داشتند ایجاد شدند. این سیستم جدید از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ وجود گزینه های سهام مایع ، که به ما کمک می کند حق سود و حق رأی را بدست آوریم ، به ما امکان می دهد کاری بسیار آسان انجام دهیم: پس انداز.

شما می توانید staking را به عنوان جایگزینی برای استخراج که منابع کمتری نیاز دارد تصور کنید. این برنامه شامل نگهداری وجوه در کیف پول ارز رمزنگاری شده برای پشتیبانی از امنیت و عملیات شبکه بلاکچین است. به زبان ساده ، شرط بندی واریز ارزهای رمزپایه به منظور دریافت پاداش است.

به همین ترتیب ، سهام ارزهای رمزپایه به تأیید معاملات و پشتیبانی شبکه به لطف نگهداری ارز اشاره دارد. با افزایش ارزش ارز می توانید پاداش دریافت کرده و درآمد بیشتری کسب کنید.

با تشکر از این فرآیند ، می توانید درصدی از سود حاصل از سود را برای واقعیت ساده صرفه جویی در ارزهای رمزپایه از آن طریق بدست آورید. این فرایندی مشابه HODL است ، اما در آن تعادل قفل نگه داشته می شود و به راحتی آزاد نمی شود.

برای بهره وری بیشتر از سهام ، که یک فرایند کارآمد است ، شما به بلاکچین نیاز دارید. این فناوری اجازه می دهد ارزهای رمزنگاری شده زنده شوند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور