گزارش: زیرساخت های ابری بیشتر در معرض حملات سایبری هستند | دانش مرکز داده

CISO شما ممکن است با شما تماس بگیرد تا بودجه ای را برای امنیت زیرساخت ابری ارسال کنید. به همین دلیل است: هنگامی که از سازمان‌هایشان در برابر حملات سایبری قریب‌الوقوع آسیب‌پذیر پرسیده شد، ۶۶ درصد از CISOهای مورد بررسی گفتند که سازمان‌هایشان تا حدی آسیب‌پذیر هستند و در میان محیط‌های دیجیتالی آسیب‌پذیر شناسایی‌شده، زیرساخت ابری (۳۹ درصد) سومین آسیب‌پذیر در برابر حملات سایبری است. در حالی که بارهای کاری اولیه کمترین (14٪) بود.

با این حال، حتی با وجود مزایای تحسین‌شده راه‌حل‌های ابری نسبت به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی داده‌های اولیه، تنها ۲۸ CISO از ۲۰۰ مورد بررسی‌شده آن را یک آسیب‌پذیری سایبری می‌دانند. این تا حد زیادی به دلیل ساختار امنیتی متمایز پذیرفته شده برای هر گزینه است: زیرساخت ابری در مقایسه با سرورهای اولیه کمتر بازدارنده و گران است. با وجود این، چندین گزارش ها رها شدن جزئی (و در برخی موارد، کامل) سرورهای on-prem به نفع رایانش ابری را آشکار می کند و این پیش بینی کرد ادامه.

ذخیره سازی مستلزم خطرات امنیتی مرکز داده سوخت است

با ادامه پیشرفت زیرساخت های اطلاعاتی جهانی، نیاز به بهبود قابلیت های ذخیره سازی و پردازش داده ها هرگز به این اندازه حیاتی نبوده است. خبر خوب این است که شرکت ها در این مسئولیت و پیش بینی ها عقب نمانده اند رشد 83.91 میلیارد دلاری بازار سرورهای مرکز داده از سال 2020 تا 2025 این را ثابت می کند. با این حال، خبر بد این است که خطرات امنیتی مرکز داده همچنان پابرجاست با دشمنانی که تهدیدات متعددی را برای زیرساخت های فناوری اطلاعات ایجاد می کنند – از جمله زیرساخت فیزیکی – دست رهبران امنیت سایبری با حملات فراگیر پر است.

بدون شک، این پیشرفت‌ها از جهات مختلفی بر سازمان‌ها تأثیر می‌گذارد – از نحوه محافظت رهبران فناوری اطلاعات از زیرساخت‌های حیاتی خود، تا اینکه چه نوع برنامه‌هایی به شرکت‌هایشان نفوذ می‌کنند و حتی چگونه پول خرج می‌کنند. اما رهبران فناوری اطلاعات سازمانی چقدر برای سرورهای مرکز داده هزینه می‌کنند، چه عواملی باعث این تصمیم‌گیری‌های مربوط به هزینه‌ها می‌شوند، و چگونه این تصمیمات در قانع‌کننده‌ترین روندهای امنیتی مرکز داده امروزی قرار می‌گیرند؟

بدون نفس، یک ارائه دهنده خدمات امنیتی مدیریت شده (MSSP)، یک نظرسنجی ناشناس از روندهای خرید برتر بیش از 200 CISO و رهبران فناوری اطلاعات از شرکت های بزرگ تا متوسط ​​در ایالات متحده انجام داد و برخی از یافته های این نظرسنجی بینش هایی را در مورد عوامل ایجاد کننده خرید ارائه می دهد. تصمیمات رهبران فناوری اطلاعات گزارش “روندهای خرید برتر CISO در سال 2022” که در طیف گسترده ای از صنایع انتخاب شده است، در مورد محرک های کلیدی فعالیت های CISO و اولویت ها، انگیزه ها و جهت هزینه های برون سپاری شده تحقیق می کند.

برون سپاری فناوری اطلاعات بر عملکرد سرور مرکز داده تأثیر می گذارد

یکی دیگر از یافته های جالب این نظرسنجی این است که اکثر رهبران امنیت اطلاعات نیازهای خود را برون سپاری می کنند، با مهاجرت دارایی های سازمانی به ابر در میان 10 سرویس برتر برون سپاری شده. علیرغم برون سپاری، مهاجرت ابری به دلیل آسیب پذیری های موجود در فرآیند انتقال، همچنان به عنوان یک خطر امنیتی مهم در نظر گرفته می شد. صرف نظر از این، ثابت شده است که مدیریت مرکز داده برون سپاری تأثیر مشخصی بر عملکرد بارهای کاری در سرورهای مرکز داده اولیه و ابری دارد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور