گزارش روندهای فناوری اطلاعات SolarWinds در سال 2022 چالش های ترکیبی فناوری اطلاعات را شناسایی می کند | دانش مرکز داده

بر اساس گزارش اخیر SolarWinds IT Trends Report در سال 2022، محاسبات فناوری اطلاعات ترکیبی چالش‌هایی را برای سازمان‌ها ایجاد می‌کند.

در میان یافته‌های کلیدی این گزارش، 49 درصد از متخصصان فناوری گفتند که استفاده مداوم از محاسبات فناوری اطلاعات ترکیبی منجر به پیچیدگی بیشتر برای مدیریت فناوری اطلاعات می‌شود. این پیچیدگی به اشکال مختلفی از جمله نیاز مداوم به حفظ پشته های قدیمی و تکه تکه شدن بین فناوری های قدیمی و جدید است. مدیریت پیچیدگی نیز دشوار است، تنها 8 درصد گزارش دادند که به توانایی خود در مدیریت پیچیدگی بسیار مطمئن هستند.

در مورد اینکه چه چیزی باعث پیچیدگی فناوری اطلاعات ترکیبی می‌شود، تأثیر همه‌گیری COVID-19 سهم نسبتاً زیادی از سرزنش دارد.

براندون شاپ، نایب رئیس گروه استراتژی محصول در SolarWinds، گفت: «همه‌گیری COVID-19 مطمئناً در هفته‌های اولیه انتقال جهانی ما برای حمایت از نیروهای کاری که عمدتاً از خانه کار می‌کنند، پیچیدگی را افزایش داد. ITPro امروز. اما آنچه که به نظر می رسد یک تغییر دائمی به یک واقعیت کاری هیبریدی جدید باشد، به این معنی است که چیزی که زمانی پیش بینی می شد یک پل موقت باشد، اکنون یک آینده IT هیبریدی قوی است.

گزارش روندهای فناوری اطلاعات SolarWinds در سال 2022 تأثیر فناوری اطلاعات ترکیبی بر امنیت را نشان می دهد.

پیاده‌سازی رویکرد ترکیبی فناوری اطلاعات می‌تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و تحول دیجیتال را تسریع بخشد، اما هیچ‌یک از این موارد بیشترین تأثیر را برای رهبران فناوری اطلاعات ندارند.

شاپ خاطرنشان کرد که به گفته 53 درصد از پاسخ دهندگان، بزرگترین حوزه تأثیر برای رهبران فناوری اطلاعات در هنگام پیاده سازی فناوری اطلاعات ترکیبی، امنیت بهبود یافته است.

او گفت: “این به من می گوید که دو سال گذشته به جامعه فناوری اطلاعات نشان داده است که چشم انداز تهدید چقدر گسترش یافته است.”

غلبه بر چالش های پیچیدگی فناوری اطلاعات ترکیبی

در حالی که امنیت به عنوان تأثیر مثبت فناوری اطلاعات ترکیبی ذکر شده است، 49 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی همچنین خاطرنشان کردند که دید عملیات فناوری اطلاعات آنها برای زیرساخت ها و برنامه های کاربردی کاهش یافته است. این گزارش نشان داد که محدودیت‌های زمانی و کمبود منابع، موانع اصلی برای بهبود دید در سراسر چشم‌انداز ترکیبی فناوری اطلاعات هستند.


فقدان قابلیت‌های دید و نظارت در سراسر فناوری اطلاعات ترکیبی منجر به تعدادی شکاف برای سازمان‌ها می‌شود، از جمله ناتوانی در انجام مؤثر تشخیص ناهنجاری، تجزیه و تحلیل ریشه‌ای، و توانایی جمع‌آوری معیارها از سیستم‌های متفاوت.

شاپ گفت که پاسخ دهندگان نظرسنجی روندهای فناوری اطلاعات واضح بودند – آنها زمان یا منابع کافی ندارند و بودجه آنها به اندازه کافی بزرگ نیست که به تنهایی با این چالش ها مقابله کنند. بر اساس این گزارش، سازمان‌ها از استراتژی‌های مختلفی برای کمک به مقابله با پیچیدگی استفاده می‌کنند، از جمله آموزش کارکنان، اتخاذ ابزارهای نظارت بر فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاری در اتوماسیون و برون‌سپاری خدمات فناوری اطلاعات.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور