گذشته، حال و آینده بازی های واقعیت مجازی

در این پست جدید، مشارکت کنندگان HackerNoon در مورد آنچه ما در مورد واقعیت مجازی در بازی فکر می کنیم صحبت می کنند. ما در مورد اینکه آیا معتقدیم واقعیت مجازی در حال حاضر چشمگیر است، چه کاری می تواند برای بهبود انجام دهد و فکر می کنیم در آینده ممکن است به کجا برسد صحبت می کنیم. میخ واقعی برای من بازی Skyrim در VR بود، و متوجه شدم که هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم برای تمام مراحل بازی از لحاظ فیزیکی بایستم، و نشستن احساس عجیبی داشت. امیدواریم ظرف پنج سال آینده هدست‌های باریک‌تر و راحت‌تر وارد بازار شوند.

تصویر
عکس پروفایل نیمروز هکر جک بورهام

جک بورهام

من یک نویسنده مستقل و تولید کننده محتوا هستم. می توانید کارهای من را در وب سایت من jackboreham.com بررسی کنید

در این پست جدید، مشارکت کنندگان HackerNoon در مورد آنچه ما در مورد واقعیت مجازی در بازی فکر می کنیم صحبت می کنند. ما در مورد اینکه آیا معتقدیم واقعیت مجازی در حال حاضر چشمگیر است، چه کاری می تواند برای بهبود انجام دهد و فکر می کنیم در آینده ممکن است به کجا برسد صحبت می کنیم.

این رشته Slogging توسط Jack Boreham، Adrian Morales، Limarc Ambalina، Ellen Stevens، Mónica Freitas، Zaeem Shoaib و Nicolas Ng در کانال رسمی #بازی slogging رخ داده است و برای خوانایی ویرایش شده است.

همه ما در مورد VR در بازی چه فکر می کنیم؟ آیا هرگز به آن دست خواهد یافت؟ آیا ما معتقدیم که در حال حاضر چشمگیر است؟ من اخیراً از oculus quest 2 استفاده کردم و صادقانه بگویم، تحت تأثیر قرار نگرفتم.

من یک Oculus Rift CV1 دارم از زمان…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور