گام های اساسی در جهت حل مسئله موثر در محل کار

عکس پروفایل ولی Dragomir Hacker Noon

@معتبرآگومیرولی دراگومیر

معتاد فناوری ، گیمر ، تاجر رمزنگاری ، پدر یک دختر.

هر مشاغل – و همه – با مشکلاتی روبرو می شوند ، خواه تعداد کمی از مشتری باشد ، محصولی که اکنون کار می کند یا تیمی آنطور که باید کار نمی کند.

توانایی حل مشکلات برای مشاغل مهم است. در حقیقت ، مجمع جهانی اقتصاد اظهار داشت که مهارت های حل مسئله در کنار تفکر انتقادی ، مهمترین مهارت برای آینده مشاغل است.

حل مسئله به طور موثر برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک بسیار مهم است ، زیرا غالباً منابع محدودی دارند ، وقت زیادی ندارند و هیچ بخش اختصاصی برای راهبرد و حل مشکلات ندارند.

خبر خوب مهم نیست که صنعت یا منطقه شما باشد ، هر مشکلی که با آن روبرو می شوید ، حتی فقط مختص تجارت شما ، با استفاده از یک چارچوب مشابه قابل حل است.

یک چارچوب ساختاری ایجاد کنید

داشتن یک چارچوب ساختاری برای نزدیک شدن به مشکلات – به ویژه چارچوبی که از یک زبان مشترک استفاده می کند تا همه مفاهیم را درک کنند – می تواند فرهنگ تجارت شما را شکل دهد و تلاش های تیم شما را ارزشمند سازد.

هیچ حقیقت جهانی یا پاسخ صحیحی وجود ندارد ، اما یک چارچوب می تواند به شما و تجارتتان کمک کند تا بدون اتلاف وقت ، هزینه و منابع با هر مشکل جدید ، مشکلات را به طور موثر ، کارآمد و خلاقانه حل کنید.

سعی کنید از این 4 قسمت استفاده کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور