داده های با کیفیت برتر محرک نهایی درآمد برای کسب و کارهای مدرن است. دادههای خوب میتوانند نرخهای تبدیل سرنخ بیسابقه، موفقیتهای مبتنی بر حساب و معاملات بسته را ایجاد کنند. برعکس، کیفیت ضعیف می تواند به میزان قابل توجهی بازده سرمایه گذاری CRM و اتوماسیون بازاریابی شرکت را کاهش دهد. با این اوصاف، اجازه دهید شما را از بزرگترین دلایلی که دادههای بد حتی در سال 2020 همچنان مشکل است، بشناسیم.
خبرنامه ها
حساب رسمی برای همه خبرنامه های HackerNoon. www.hackernoon.com/u/newsletters
با تبدیل شدن داده ها به یک کلید واژه مهم، کیفیت داده ها برای اکثر متخصصان داده مورد توجه قرار گرفته است.
داده های با کیفیت برتر محرک نهایی درآمد برای کسب و کارهای مدرن است. دادههای خوب میتوانند نرخ تبدیل سرنخ بیسابقه، موفقیت مبتنی بر حساب و معاملات برنده را ایجاد کنند.
در مقابل، دادههای با کیفیت پایین میتوانند به میزان قابل توجهی ROI سرمایهگذاری CRM و اتوماسیون بازاریابی شرکت را کاهش دهند.
با این اوصاف، اجازه دهید شما را از بزرگترین دلایلی که دادههای بد حتی در سال 2021 همچنان مشکل است، بشناسیم.
موارد تکراری
تکثیر داده ها وضعیتی است که یک کپی دقیق از یک نقطه داده ایجاد می شود. برای کسانی که نمی دانند، این موضوع ساده به نظر می رسد. با این حال، تکثیر داده ها یک نگرانی گسترده است و رفع آن می تواند بسیار مشکل باشد.
بنابراین، در مراقبت های بهداشتی، تکراری …