کنسول جستجوی Google گزارش را برای ناشران اخبار اضافه می کند

گزارش جدید در Google Search Console به ناشران خبری کمک می کند تا عملکرد محتوای خود را با دقت بیشتری اندازه گیری کنند.

“امروز ما گزارش عملکرد Google News را برای کمک به ناشران اخبار برای درک بهتر رفتار کاربر در Google News در برنامه های Android و iOS و همچنین news.google.com در حال راه اندازی هستیم.”

دارندگان سایت می توانند با ورود به Search Console و کلیک روی Google News در منوی پیمایش در سمت چپ ، به گزارش عملکرد جدید دسترسی پیدا کنند.

کنسول جستجوی Google گزارش را برای ناشران اخبار اضافه می کند

این گزارش مشابه سایر گزارش های Search Console است و شامل معیارهایی مانند نمایش ، کلیک و میزان کلیک (CTR) است. داده ها را می توان براساس کشور ، دستگاه ها تقسیم بندی و براساس تاریخ فیلتر کرد.

از گزارش Google News کنسول جستجو می توان برای تعیین اینکه چند بار مقاله های یک وب سایت در Google News به کاربران نشان داده شده است و چند بار روی آنها کلیک شده است.

قبلاً ، جداسازی این مجموعه داده خاص امکان پذیر نبود ، که این امر را به یک بروزرسانی معنی دار برای ناشران تبدیل می کند.

این گزارش اکنون در Search Console برای هر سایتی که در Google News ظاهر می شود فعال است. اگر این گزارش را برای سایت خود نمی بینید ، به این معنی است که مقالات شما اغلب در Google News ظاهر نمی شوند.

ناشران قبلاً باید سایت خود را برای واجد شرایط بودن در برنامه و اخبار Google News واگذار می کردند ، اما دیگر چنین نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این شرکت می گوید ، تمام ناشران به طور خودکار برای Google News در نظر گرفته می شوند ، “آنها فقط باید محتوای با کیفیت بالا تولید کنند و از خط مشی های محتوای Google News پیروی کنند.”

ناشران با هدف بهبود عملکرد خود در Google News ممکن است از ثبت نام در Google Publisher Center بهره مند شوند. این به هیچ وجه نیازی به نمایش در Google News نیست ، اما تعدادی از مزایای آن را فراهم می کند که در بخش بعدی از آنها استفاده می کنم.

عملکرد Google News خود را با Publisher Center بهبود بخشید

اکنون که می توانید عملکرد Google News خود را با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کنید ، وقت آن است که شروع به جستجوی راه های بهبود عملکرد ماه به ماه کنید.

یکی از راه های انجام این کار ثبت نام در مرکز ناشر Google است. ناشر مرکز ابزاری است که به وب سایت ها امکان می دهد با ارسال فید RSS ، URL وب سایت یا فیلم ، محتوای خود را مستقیماً با Google News به اشتراک بگذارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google محتوای اخبار شما را از طریق خزیدن وب عادی پیدا خواهد کرد ، بنابراین هیچ موردی وجود ندارد نیاز برای ارسال مستقیم آن آنچه مرکز ناشر ارائه می دهد کنترل بیشتر نحوه نمایش محتوا است که به نوبه خود می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

مزایای اصلی ارائه شده توسط ناشر مرکز عبارتند از:

  • کنترل محتوا و مارک تجاری: بخشها و محتوای نشریه خود را در Google News طراحی ، مارک و سفارشی کنید.
  • درآمدزایی: تبلیغات را در داخل محتوای خود در برنامه Google News اجرا کنید. این برنامه از ارائه تبلیغات از طریق Google Ad Manager ، از جمله تبلیغات راه حل برتر پشتیبانی می کند.
  • واجد شرایط بودن دکه روزنامه فروشی: انتشارات با شرایط تجاری واجد شرایط قرار گرفتن در بخش دکه مطبوعاتی برنامه Google News در کشورها / مناطق قابل اجرا هستند.

توجه داشته باشید که ارسال خبرمایه از طریق مرکز ناشر تضمین نمی کند که محتوای موجود در Google News ظاهر شود و همچنین باعث بهبود رتبه سایت در Google News نمی شود.

منبع: وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور