کنترل الکترونیکی محبوب eBookee از دست دادن کنترل دامنه اصلی آن

عکس پروفایل نویسنده

@اندیاندی

اختصاصی آوردن آخرین اخبار مربوط به اشتراک فایل و کپی رایت روی دسک تاپ شما ، 365

پلت فرم محبوب دانلود کتاب eBookee کنترل دامنه اصلی .org خود را از دست داده است. تعلیق توسط اداره ثبت دامنه عمومی انجام شده است اما هنوز مشخص نیست که چه مسئله خاصی باعث تعلیق دامنه شده است. با این حال ، از آنجا که این سایت به طور منظم برای دارندگان حق ، به ویژه در صنعت انتشارات مورد هدف قرار می گیرد ، به نظر می رسد مشکلات کپی رایت یکی از کاندیداهای احتمالی است.

در کنار جذب گسترده خوانندگان دیجیتال مانند Kindles ، تلفن ها و رایانه های لوحی ، به علاوه اندازه فایل نسبتاً کوچک ، بارگیری محتوای eBook و مجله در طی سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

سایت های زیادی برای این مکان محبوب تهیه شده اند اما به طور مشترک با سیستم عامل های متخصص در مناطق دیگر ، تعداد معدودی از سایت های اختصاصی به لیست های مورد علاقه بسیاری از دزدان دریایی راه یافته اند.

یکی از این موارد eBookee است ، یک پلت فرم بارگیری که به نظر نمی رسد خود محتوا را حمل می کند اما محتوای میزبانی شده در سایت های دیگر ، به ویژه سرویس های میزبانی فایل را نمایه می کند. در واقع ، با بررسی مقدماتی آمار ارجاع ترافیک eBookee مشخص می شود که تعداد زیادی از کاربران به عنوان مثال به سیستم عامل هایی مانند Rapidgator و Nitroflare هدایت می شوند.

در طی 24 ساعت گذشته ، بازدید کنندگان از eBookee.org (دامنه اصلی سایت) …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور