کمپین های افسانه ای Halo رتبه بندی بر اساس مشکل

برای طرفداران سرسخت Halo ، بازی مبارزات Halo با سختی افسانه ای یک مراسم گذرا است. طرفداران Halo باید هر بازی Halo جدیدی را از طریق مراسم مبارزاتی افسانه ای تقدس کنند. Halo 3 ODST ساده ترین بازی در حالت افسانه ای است. بزرگترین جنایت Halo 5 دشمنان اسفنج گلوله ای آن است که مشکلات افسانه ای را به طور مصنوعی چالش برانگیزتر کرده و بازی را دچار مشکل می کند. Halo Combat Evolved یکی از متعادل ترین کمپین ها است و به سختی می توان یکی از سخت ترین آنها را تکمیل کرد.

تصویر
عکس پروفایل آدریان مورالس هکر ظهر

@adrianmoralesآدریان مورالس

من یک بازیگر ، نویسنده و علاقه مند به فناوری هستم. امیدوارم به شما اطلاع دهم و یا حتی باعث خنده شما شوم.

در عصر بازی که تیراندازان اول شخص کمپین های تک نفره را به نفع تجربه های چند نفره رها می کنند ، Halo همچنان ریشه های خود را به عنوان محافظ قدیمی برای کمپین های تیرانداز با کیفیت بالا حفظ کرده است.

برای طرفداران سرسخت Halo ، بازی مبارزات Halo با دشواری افسانه ای یک مراسم گذرا است. طرفداران Halo باید هر بازی Halo جدیدی را از طریق یک کمپین با دشواری افسانه ای مقدس کنند ، و این واقعاً یک تجربه ارزشمند است مانند هیچ بازی دیگری.

از آنجا که از انجام کارها به روش سخت لذت می برم ، و تبلیغ من برای Halo Infinite از طریق پشت بام است ، من تمام مبارزات Halo را به صورت انفرادی افسانه ای بازی کردم. در اینجا نحوه رتبه بندی آنها از نظر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور