کلاه سیاه آسیا: بقای دموکراسی به فناوری رام کردن بستگی دارد | دانش مرکز داده

فناوری یک تهدید وجودی برای دموکراسی جهانی است – که مستلزم تغییر به یک اکوسیستم فناوری حساس و دارای مقررات فراملی است که فضا را برای شکوفایی دموکراسی ها فراهم می کند.

این سخن سمیر ساران، رئیس بنیاد تحقیقات آبزرور، در سخنرانی افتتاحیه کلاه سیاه آسیا 2022 است.

ساران گفت: «دموکراسی در حال چرخش به خود است و فناوری ابزار آن است. “اگر قرار است دموکراسی زنده بماند، فناوری باید رام شود.”

فناوری بزرگ در مقابل فناوری قرمز

بین فناوری بزرگ در دره سیلیکون و آنچه ساران آن را «تکنولوژی قرمز» حزب کمونیست چین می‌نامید، زمان آن فرا رسیده است که جهان مقررات جهانی معناداری را برای پلتفرم‌های اجتماعی و توانمندسازی عظیم، که اغلب در حال اجرا هستند و علیه مردم استفاده می‌شوند، ایجاد کند. ساران در طول این سخنرانی با عنوان “#هک دموکراسی” توضیح داد که آنها مدعی خدمت هستند.

توانایی سیلیکون ولی در انتخاب و انتخاب افرادی که دارای پلتفرم هستند، ظاهراً مبتنی بر هوس های مالکان، و عدم تمایل آن به کنترل گسترش سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست، در درجه اول به این دلیل که برای تجارت خوب است، دموکراسی آمریکا را خفه می کند و باید مهار شود. او مشاجره کرد.

او از دفتر خود در هند توضیح داد که فناوری بزرگ در ایالات متحده از وضعیت شبه کاربردی برخوردار است، اما از نفوذ عظیم خود برای دفع هر نوع مقررات معناداری استفاده می کند. با این حال، در مقایسه با سانسور رام‌نشده، نیت مخرب، و اعمال وحشیانه Red Tech علیه مردم، شرکت‌های مستقر در ایالات متحده هنوز بهترین امید برای ایجاد قوانین اساسی جدید هستند که می‌تواند اتاق‌های هیئت مدیره و شخصیت‌های قدرتمند را مسئول نگه دارد. ساران پیشنهاد کرد: «شاید حتی منتخبین…».

ادامه این مقاله را در Dark Reading بخوانید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور