کشف انگیزه در مهندسی: مصاحبه با یک استخدام کننده فنی

عکس پروفایل David Choe Hacker Noon

@dkcدیوید چو

بنیانگذار مشترک @ Staat پیش از این استراتژی و پژوهشگر محصول

سلام ، همه! این اولین پست من است و من از رفتن به اینجا هیجان زده ام. من در حال انجام یک سریال مداوم به نام از نظر فنی انسانی جایی که من و رهبران مهندسی در مورد انسانی ترین عناصر مدیریت افراد فنی صحبت می کنیم. من چند قسمت برای اشتراک دارم ، اما فکر کردم این قسمت را با آن قسمت کنم اریک گونگ ، معاون اصلی مهندسی و در حال حاضر کارمند فنی یک مکان عالی برای شروع بود

من و اریک درمورد اینکه چرا درک انگیزه نامزدها کاملاً مهم در استخدام موفق است صحبت می کنیم. در اینجا 4 عکس مهم آورده شده است ، اما لینک های قسمت کامل در زیر است:

? فرهنگ را تعریف کنید: فرهنگ شرکت و تیم را بشناسید ، بنویسید و مدون کنید. بدانید چه می خواهید‍ ، بنابراین می دانید که به دنبال چه چیزی باشید.

? از س “ال “عصای جادویی” استفاده کنید: “اگر عصای جادویی داشتید ، برای من توصیف کنید که چگونه نقش بعدی خود را ایجاد می کنید”. به سرعت انگیزه های موجود در جستجو و آنچه در بالای لیست نیازهای آنها است را کشف کنید

? پیاز را پوست بگیرید پاسخ های آنها را جستجو کنید. از مثالها یا موقعیتهای خاصی که پاسخ آنها را نشان می دهد و متن آنها را متناسب می کند ، بخواهید. شما به دنبال قطعاتی از این پازل هستید ، و تنها راه یافتن آنها س isال است.

? پرچم های قرمز خود را بشناسید: چه در مورد ضعف صحبت کردن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور