کربن زدایی: پایداری مرکز داده، جریان هوا و کارایی | دانش مرکز داده

تاریخ: چهارشنبه 27 آوریل 2022
زمان: 02:00 بعد از ظهر به وقت استاندارد شرقی
مدت زمان: 1 ساعت

عملکرد در سطح کارآمدتر برای مرکز داده و رهبران تجاری به طور یکسان مهم است. علاوه بر این، نیازهای نوظهور در مورد خنثی شدن کربن و تمرکز بر ESG اکنون یک درخواست مستقیم از سوی رهبران بازار و سرمایه گذاران است.

با این حال، رسیدن به مکان سبزتر برای برخی از مراکز داده همیشه آسان نیست. فقدان استانداردسازی، مسائل مربوط به کنترل جریان هوا، و فقدان چشم انداز برای راه حل های واقعی و پایدار، برخی از رهبران را عقب نگه می دارد. در این وبینار، ما سه مرحله کربن‌زدایی را بررسی می‌کنیم و متوجه می‌شویم که صنعت مرکز داده در ایجاد راه‌حل‌های پایدارتر در کجا قرار دارد.

به طور خاص، ما پوشش خواهیم داد:

  • وضعیت پایداری مرکز داده
  • تمرکز در حال ظهور (از کسب و کار و سرمایه گذاران) در اطراف ESG
  • رویکرد کربن زدایی: بهترین شیوه ها و راه حل های جدید
  • جریان هوا و کارایی در عمل: داستان های دنیای واقعی

توسط:
trane logo.png

سخنرانان:
B-Kleyman.jpg
بیل کلیمن، ویرایشگر مشارکتی، دانش مرکز داده
بیل بیش از 15 سال تجربه را در نقش خود به عنوان معاون اجرایی راه حل های دیجیتال در سوییچ به ارمغان می آورد. آقای کلیمن با استفاده از جدیدترین نوآوری‌ها، مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، طراحی مرکز داده، DevOps، ابر و فناوری‌های پیشرفته، راه‌حل‌هایی را به مشتریان ارائه می‌کند که به آنها کمک می‌کند به اهداف تجاری خود دست یابند و در بازار خود رقابتی باقی بمانند. او که عضوی فعال در صنعت فناوری است، در مطالعه Onalytica که 100 فرد تاثیرگذار برتر در چشم انداز ابر را بررسی می کرد، رتبه 16 جهانی را کسب کرد. و شماره 4 در یکی دیگر از مطالعات Onalytica که برترین کارشناسان امنیت داده صنعت را مورد بررسی قرار داد.
آقای کلیمن از نوشتن، وبلاگ نویسی و آموزش همکاران در مورد همه چیز مربوط به فناوری لذت می برد. آثار منتشر شده و ارجاع شده او را می توان در WindowsITPro، Data Center Knowledge، InformationWeek، NetworkComputing، AFCOM، TechTarget، DarkReading، Forbes، CBS Interactive، Slashdot و موارد دیگر یافت.

Trevor Joelson.JPG

Trevor Joelson، مدیر برنامه کربن زدایی – حساب های کلیدی، تهویه مطبوع تجاری Trane، فناوری های Trane
Trevor Joelson یک رهبر برنامه برای برنامه کربن زدایی Trane برای مشتریان کلیدی حساب است. از طریق این برنامه، Trevor با شرکت های بزرگتر برای تعریف اهداف پایداری زیست محیطی و ایجاد ابتکارات و برنامه هایی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای عملیاتی از طریق پروژه های جذاب مالی و قابل اندازه گیری همکاری می کند.
تروور از طریق خرید Fellon-McCord در سال 2016 به Trane پیوست و در دهه گذشته نقش های مختلفی در مدیریت انرژی و پایداری شرکت داشته است. تخصص موضوعی او در بازارهای انرژی و نحوه اتصال طرف عرضه انرژی به محیط ساخته شده است. ترور فارغ التحصیل دانشگاه لوئیزویل است.

Miles Auvil.jpg

Miles Auvil، رهبر بازار عمودی، مراکز داده، تهویه مطبوع تجاری Trane

Miles Auvil پیشرو در فروش، طراحی و خدمات زیرساخت های حیاتی است. مایلز که ریشه در دانش خود به عنوان یک مهندس سیستم دارد، یک حرفه 22 ساله در زمینه طراحی مرکز داده، چرخه عمر مدیریت انرژی و عملکرد صرفه جویی در انرژی ایجاد کرده است.
در سال 2020، مایلز به عنوان رهبر بازار عمودی برای مراکز داده به Trane Technologies پیوست. او تیمی را رهبری می‌کند که با مشتریان مرکز داده برای طراحی و پیاده‌سازی راه‌حل‌های خنک‌کننده دقیقی که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند، به حداکثر رساندن زمان کارکرد و سرعت بخشیدن به بازار کمک می‌کند، مشورت می‌کند. قبل از پیوستن به Trane، مایلز به عنوان مدیر فروش ملی در زیمنس کار می کرد و در نگهداری مراکز داده و طراحی زیرساخت های کارآمد انرژی تخصص داشت. او به بیش از 100 شعبه زیمنس و مدیران حساب های ملی کمک کرد تا اهداف فروش خود را افزایش دهند. او همچنین سمت‌های فزاینده‌ای در اشنایدر الکتریک داشت و در آنجا بر پروژه‌های انرژی فدرال و خدمات پایداری تمرکز کرد.
مایلز کار خود را در مرکز داده تبدیل نیرو آمریکا (APC) آغاز کرد و شش سال به عنوان مهندس ارشد سیستم‌های سازمانی در حمایت از پروژه‌ها با وزارت دفاع و آژانس‌های اطلاعاتی فدرال و سایر حساب‌ها گذراند. او مدرک لیسانس خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه ویرجینیای غربی گرفت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور