کد اطلاعات و اطلاعات غلط استرالیا به نام بی معنی

آئین نامه استرالیا در زمینه اطلاعات غلط و اطلاعات غلط ، که بیش از یک سال است در حال تدوین است ، در 22 فوریه با هدف جلوگیری از انتشار اخبار جعلی مضر در فضای مجازی منتشر شد.

بازنشانی استرالیا ، که در روند مشاوره شرکت داشتند ، قبلاً این کد را “بی معنی” خوانده است ، مشخص می کند که یک تنظیم کننده عمومی مستقل باید جایگزین آن شود.

کریس کوپر ، مدیر اجرایی Reset Australia ، اظهار داشت:

“این کد سعی دارد پیشنهاد کند که می تواند به” توانمندسازی مصرف کنندگان در انتخاب بهتر آگاهانه “کمک کند ، در حالی که مشکل اصلی الگوریتم های مورد استفاده توسط فیس بوک است و دیگران به طور فعال اطلاعات نادرست را تبلیغ می کنند ، زیرا این همان چیزی است که کاربران را درگیر خود می کند.”

کد چیست؟

هدف این کد کاهش رفتار کاربر است که امنیت و یکپارچگی محصولات و خدمات دیجیتال را تضعیف می کند ، خواه این کار از طریق ایجاد حساب های جعلی یا ربات هایی باشد که برای انتشار اطلاعات نادرست طراحی شده اند.

این کد در پاسخ به سیاستی که از طرف دولت استرالیا منتشر شد ، تهیه شد که بر اساس آن سیستم عامل های دیجیتالی عمده ای برای ایجاد یک کد رفتار داوطلبانه طراحی شده است که به سیگنالینگ اعتبار و اطلاعات نادرست در محتوای اخبار می پردازد.

موضوع کد مشخص می کند:

“اطلاعات غلط و اطلاعات غلط جنبه های یک مسئله اجتماعی گسترده و چند وجهی است که شامل طیف وسیعی از رفتارهای آفلاین و آنلاین است که اطلاعاتی را که تهدید می کند روندهای مستقر دموکراتیک یا کالاهای عمومی مانند بهداشت عمومی را تضعیف می کند ، منتشر می کند.”

آیین نامه عمل به درستی اشاره می کند که اطلاعات نادرست و اطلاعات غلط می توانند ذهنی باشند. برای مبارزه با این ، این اصطلاحات را چنین تعریف می کند:

  1. محتوایی که قابل فریب باشد ، گمراه کننده یا نادرست باشد.
  2. توسط کاربران پلت فرم دیجیتال از طریق “رفتارهای غیر اصیل” منتشر می شود.
  3. احتمال صدمه ناشی از گسترش اطلاعات احتمالاً منطقی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این کد حداقل تعهدات نمایندگان امضا کننده دیجیتال را برای رسیدگی به گسترش اطلاعات نادرست و اطلاعات غلط در سیستم عامل های دیجیتالی خود ترسیم می کند.

این شامل برآورده سازی معیارهای زیر است:

بخش 5.2 کد استرالیا

همچنین “انتخاب” برای اقداماتی که بیشتر مناسب سیستم عامل آنها است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه امضا کنندگان باید در طی سه ماه پس از امضا ، به تشریح جنبه های کد خود بپردازند.

غول های دیجیتال موظف به رعایت هیچ جنبه ای که انتخاب نکرده اند نیستند.

امضا کنندگان دیجیتال همچنین ممکن است فرایندها و سیاست های اضافی را نسبت به آنچه در کد ذکر شده است ، اعمال کنند.

هر یک از سیستم عامل های دیجیتال می تواند با اطلاع DIGI که ​​کد را تولید کرده است ، تعهد قبلی خود را پس گرفته یا “انصراف” دهد.

تنظیم مجدد استرالیا جنبه های انتخاب و ورود کد را “خنده آور” خوانده است.

کوپر پیشنهاد می کند به جای اینکه سیستم عامل ها نحوه انطباق با کد را انتخاب کنند ، مسئولیت به عهده یک تنظیم کننده عمومی مستقل است که می تواند الگوریتم های غول دیجیتال را بازرسی و ممیزی کند و اخطارها ، جریمه ها و مجازات های مدنی اضافی را صادر کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

موارد استثنا Code کد

در حالی که این کد برای محافظت از کاربران دیجیتال در برابر محتوای نادرست و بالقوه مضر ایجاد شده است ، حریم خصوصی کاربر همچنان باید محافظت شود. بنابراین ، این کد همچنین محصولات و خدمات مستثنی را به طور خلاصه بیان می کند:

بخش 4.2 کد استرالیا

این لیست عمداً جامع نیست زیرا دولت استرالیا می داند که محصولات و خدمات جدید بدون شک در آینده ظهور خواهند کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برخی از مطالب نیز حذف شده اند:

بخش 4.4 کد استرالیا

امضا کنندگان چه کسانی هستند؟

امضا کنندگان کنونی کد شامل Google ، Twitter ، Microsoft ، TikTok و Red Bubble هستند.

فیس بوک نیز امضاکننده این کد است ، حتی اگر اخیراً اخبار استرالیا را از سیستم عامل خود مسدود کرده و تجربه بسیار سختی را در مورد خروج از آن داشته باشد. تا زمانی که آنها از ارسال مطالب خبری استرالیا خودداری کنند ، هیچ مسئولیتی در قبال کد نخواهند داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مسئولیت های امضاکننده شامل انتشار هرگونه رویه ، سیاست ، راهنما و اطلاعات مربوط به رفتار و محتوای کاربر است که ممکن است اطلاعات نادرست یا اطلاعات نادرست را “تبلیغ” کند.

این سیستم عامل ها همچنین باید یک گزارش سالانه ارائه دهند که به طور خلاصه نحوه شناسایی و حذف محتوایی را که ناقض سیاست های آن بوده است ، از جمله گزارش های کاربران.

همچنین فرایندها و سیاست ها باید برای ایجاد مزاحمت برای کسب درآمد یا مشوق های تبلیغاتی برای اطلاعات غیرقانونی ، از جمله:

بخش 5.15 کد استرالیا

این کد از سایر شرکت کنندگان استقبال می کند تا از محتوای خود به عنوان “بهترین روش” در پاسخ به چالش استفاده کنند:

بخش 1.9 کد استرالیا

چه زمانی کد بررسی می شود؟

این کد توسط امضا کنندگان ، ارگان های دولتی مربوطه مانند اداره ارتباطات و رسانه های استرالیا (ACMA) و ذینفعان در دوازده ماه از تاریخ انتشار بررسی خواهد شد. به دنبال آن ، فرآیند بررسی در فواصل دو ساله انجام می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وزیر ارتباطات استرالیا ، پل فلچر ، درباره این بررسی گفت:

“دولت موریسون با دقت مشاهده خواهد کرد تا ببیند آیا این کد داوطلبانه در ارائه محافظاتی در برابر آسیب های جدی ناشی از گسترش اطلاعات غلط و اطلاعات غلط در سیستم عامل های دیجیتال م effectiveثر است یا خیر.”

وی در ادامه گفت که بازخورد ارائه شده توسط اداره ارتباطات و رسانه استرالیا راهنمایی در مورد نیاز به اقدامات اضافی را ارائه می دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور