کدگذاری با سرناد: برنامه نویسی صوتی بدون دست و فعال

عکس پروفایل نویسنده

@MichaelBمایکل

من Dev Spotlight را اجرا می کنم – ما محتوای فناوری را برای شرکت های فناوری می نویسیم. ایمیل به [email protected].

ظهور دستگاه های کنترل صدا مانند Siri ، Amazon Echo و Google Home وظایف ساده ای را انجام داده است که قبلاً به صفحه کلید احتیاج داشتند. اما ما تازه شروع به سکونت در دنیایی کرده ایم که مملو از دستگاههایی است که آنها را به روشهای مختلف کنترل می کنیم. Serenade قصد دارد یک مسئله جالب را حل کند: نوشتن کد از طریق گفتار.

Serenade یک نرم افزار صوتی به کد است که برای اتصال به چندین IDE محبوب مانند VS Code و IntelliJ در دسترس است. ادعای آنها این است که به شما اجازه می دهند “با استفاده از گفتار طبیعی” کدگذاری کنید ، و با پشتیبانی از نزدیک به دوازده زبان ، این یک پیشنهاد جالب است. توانایی کدگذاری از طریق دستورات صوتی چیزی فراتر از یک خیال پردازی علمی-تخیلی است. برای برنامه نویسان با تونل کارپال ، یا سایر بیماری های جسمی شدیدتر ، با کدگذاری می توان به تلاش خلاقانه ای که از آن لذت می برند — و همچنین امرار معاش ، ادامه داد.

آیا سرناد واقعاً زنده است؟ در این پست ، ما برنامه را آزمایش خواهیم کرد. من و همکارم Garen تلاش خواهیم کرد تا یک سایت Node.js را با یک نمای ساده HTML و CSS و فقط با استفاده از صدای خود بسازیم. سایت ما چیزی بیش از یک دکمه نخواهد بود که با کلیک بر روی آن ، تصادفی نمایش داده می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور