کتابخانه های پایتون برای علوم داده

عکس پروفایل مهارتpathebills هکر ظهر

زبان برنامه نویسی پایتون در ایجاد بازی های مستقل رایانه ای ، موبایل و سایر برنامه های سازمانی مشابه به توسعه دهندگان کمک می کند. پایتون بیش از 1 ، 37،000 کتابخانه دارد که از بسیاری جهات کمک می کند. در این دنیای داده محوری ، بیشتر مصرف کنندگان در طی فرآیند خرید خود ، اطلاعات مربوطه را طلب می کنند. این شرکت ها همچنین برای دستیابی به بینش عمیق با پردازش داده های بزرگ ، به دانشمندان داده احتیاج دارند.

این اطلاعات دانشمندان داده را هنگام تصمیم گیری حیاتی در مورد ساده سازی عملیات تجاری و چندین وظیفه مرتبط دیگر که برای انجام کارآمد به اطلاعات ارزشمندی نیاز دارند ، راهنمایی می کند. بنابراین ، با افزایش تقاضا برای دانشمندان داده ، مبتدیان و متخصصان حرفه ای به دنبال دستیابی به منابعی برای یادگیری این فن تجزیه و تحلیل و نمایش داده ها هستند. برخی از برنامه های صدور گواهینامه به صورت آنلاین وجود دارد که می تواند برای آموزش مفید باشد. همچنین می توانید وبلاگ ها ، فیلم ها و سایر منابع را به صورت آنلاین پیدا کنید.

بیایید نگاهی به برخی از کتابخانه های علوم داده Python بیندازیم که برای شما مفید هستند.

1. NumPy:

NumPy در میان اولین دانشمندان داده و توسعه دهندگانی است که فن آوری های خود را در رابطه با موارد مرتبط با داده می دانند. این یک بسته پایتون است و برای انجام محاسبات علمی در دسترس است. با استفاده از NumPy ، می توانید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور