کاوش عملکرد تصاویر ظرف در AWS Lambda

عکس پروفایل نویسنده

@instilhqنرم افزار Instil

Instil یک مشاوره مهندسی نرم افزار است که به مشتریان در سراسر جهان کمک می کند تا محصولات آینده را بسازند.

تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید قابلیت حمل کانتینرها را با مقیاس پذیری توابع لامبدا ترکیب کنید؟ خوب ، حالا شما می توانید! اخیراً ، AWS روشی جدید برای توسعه دهندگان برای بسته بندی و استقرار توابع Lambda خود به عنوان “تصاویر کانتینر” منتشر کرده است. این ما را قادر می سازد تا یک لامبدا با یک تصویر داکر از خلاقیت خود بسازیم. سود این امر این است که اکنون می توانیم به راحتی شامل کدهای وابسته همراه با کد ما باشید به روشی که بیشتر برای توسعه دهندگان آشنا باشد. اگر قبلاً از کانتینرهای docker استفاده کرده اید ، شروع کار با این گزینه بسیار ساده تر از گزینه دیگر است – لایه های Lambda.

AWS تعدادی از تصاویر پایه را برای هر یک از زمانهای اجرای فعلی Lambda (پایتون ، Node.js ، جاوا ، دات نت ، Go ، Ruby) به توسعه دهندگان ارائه داده است. برای یک توسعه دهنده آسان است که سپس از یکی از این تصاویر به عنوان پایه استفاده کرده و تصویر خود را در بالای آن بسازد.

البته موارد استفاده معقول بسیاری برای تصاویر ظرف وجود دارد. شاید شما بخواهید برخی از وابستگی های یادگیری ماشین را بگنجانید؟ شاید دوست داشته باشید FFMPEG را در Lambda خود بخاطر نیازهای پردازش ویدیوی خود داشته باشید؟ یا می خواهید کل حساب AWS خود را هسته ای کنید تا از قبض سنگین جلوگیری کنید؟

در این مقاله ، ما قصد داریم یک تصویر کانتینر با AWS-nuke بسازیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور