کارگران گیگ چگونه در بحران کنار می آیند

عکس پروفایل نویسنده

@TheMarkupعلامت گذاری

سازمانی غیر انتفاعی که به روزنامه نگاری و محافظت از حریم خصوصی فناوری اطلاعات مبتنی بر داده اختصاص دارد.

کارگران برای دستمزد در معرض خطر ، تجهیزات محافظتی و مرخصی استعلاجی بهتر می جنگند

با در نظر گرفتن 250 میلیون آمریکایی در حال حاضر برای پناه دادن به خانه و سفارشات مشابه برای “فاصله اجتماعی” در سرتاسر کشور ، تعداد بیشتری از ما در داخل هستیم ، با تکیه بر کارگران به اصطلاح کنسرت برای اداره امور خود در خارج. تا داروهایمان را تحویل بگیریم. برای خرید مواد غذایی و تحویل غذای تحویل گرفته شده از ما. تا ما را به سمت قرارهای فوری به جای اتوبوس ها و قطارهای عمومی سوق دهد. این افراد اغلب در معرض ویروس کرونا قرار دارند که ما از آن فرار می کنیم ، غالباً برای بازده مالی کم.

همه گیری زبان زبان جنگ را به وجود آورده است ، و کارگران کنسرت از جمله کسانی هستند که در نبرد ما با COVID-19 “خط مقدم” هستند. اما همچنین واضح است که این پیمانکاران ، که در مشاغل مورد تقاضا کار می کنند و اغلب مهاجرانی هستند که فاقد بیمه درمانی هستند ، از آسیب پذیرترین نیروهای کار ما هستند که با کمبود مزایا یا محافظت از شبکه ایمنی با خطرات مالی و بهداشتی روبرو هستند.

این هفته ، کارگران اینستاكارت ، آمازون و Whole Foods دست به اعتراض زدند و خواستار پرداخت خطر ، دسترسی بیشتر به مرخصی استعلاجی با حقوق و دستمال مرطوب كننده و ضدعفونی كننده دست از جمله خواسته های دیگر بودند. در آستانه اعتصاب ، اینستاكارت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور