کارهایی که در Yoast SEO انجام نمی دهیم و چرا • Yoast

ما در اینجا در Yoast به محصولات و تاریخچه شرکت خود افتخار می کنیم. ما از سال 2010 وجود داشته ایم و به بهینه سازی میلیون ها وب سایت در صنایع مختلف کمک کرده ایم. در طول زندگی خود، ما بسیاری از ویژگی های جدید را معرفی کرده ایم و پیشرفت های بی شماری در افزونه های خود ایجاد کرده ایم. پلاگین های Yoast SEO که امروز آنها را می شناسید و آنها را دوست دارید، بسیار متفاوت از آنچه سال ها پیش بودند، هستند. با این اوصاف، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که ما در Yoast SEO انجام نداده ایم، کارهایی که احتمالا هرگز انجام نخواهیم داد. در این پست، می‌خواهیم در مورد کارهایی که در Yoast SEO انجام نمی‌دهیم بحث کنیم و تفکر پشت آن تصمیم‌ها را توضیح دهیم. ادامه مطلب

1. نمرات سئو

همیشه احساس خوبی است که در چیزی امتیاز بالایی کسب می کنیم، چه برای امتحان یا در یک بازی ویدیویی مقابل دوستانمان. به عنوان مثال، وقتی در یک امتحان شرکت می کنید، تفاوت واضحی بین پاسخ های درست و غلط وجود دارد. اما اگر بخواهید برای تلاش سئوی خود یک “امتیاز” تعیین کنید، یک سناریوی کاملاً متفاوت است.

سئو آزمونی نیست که توسط ممتحنانی که تمام پاسخ های درست را تعریف می کنند تهیه شده باشد. در عین حال، تشخیص اینکه آیا چیزی مهمتر از دیگران است یا نه، بسیار سخت است، بنابراین هنگام گلزنی، «وزن» بیشتری داشته باشید. در عوض، آنچه ما داریم الگوریتم هایی برای رتبه بندی صفحات وب بر اساس صدها فاکتور رتبه بندی است که بسیاری از آنها به طور عمومی شناخته شده نیستند. علاوه بر خود الگوریتم‌ها، هیچ کس به طور قطع نمی‌داند که وقتی موتورهای جستجو محتوای شما را رتبه‌بندی می‌کنند، همه این عوامل چگونه وارد عمل می‌شوند.

از آنجایی که هیچ فاکتور رتبه بندی و معیار امتیازدهی مشخصی وجود ندارد، چگونه می توانید نمرات سئوی محتوای خود را تعیین کنید؟ از این نظر، نمرات سئو نظری و دلخواه هستند. ناگفته نماند، ممکن است خطر بهینه سازی بیش از حد پست های خود را برای به دست آوردن حداکثر امتیاز داشته باشید که در نهایت خواندن آنها را برای بازدیدکنندگان شما بدتر می کند.

سئو در مورد ارسال سیگنال به موتورهای جستجو و کمک به آنها برای درک بهتر محتوای شما است. در Yoast SEO ما یک تجزیه و تحلیل SEO داریم، اما از کدهای رنگی به جای امتیاز استفاده می کنیم. ما پیشنهاداتی در مورد کارهایی که باید انجام دهید ارائه می دهیم. اما ما به شما نمی گوییم که آیا یک چیز مهمتر از دیگری است یا نه، فقط به این دلیل که نمی توانیم. برای ما، داشتن یک گلوله سبز برای تجزیه و تحلیل کلی سئو به این معنی است که شما پست خود را با درج کردن آن بهینه کرده اید کافی سیگنال هایی برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو در مورد محتوای شما، به موتورهای جستجو برای درک و رتبه بندی آن کمک می کند.

2. ادغام تجزیه و تحلیل

چقدر راحت است که تمام آمار وب سایت خود را درست در داشبورد افزونه SEO خود مشاهده کنید؟ پس از همه، شما یک افزونه SEO را نصب می کنید و برای ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت خود کار می کنید. بنابراین، طبیعی است که بخواهید عملکرد خود را ببینید.

در Yoast SEO، ما با پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل ادغام نمی‌شویم فقط به این دلیل که نمی‌خواهیم پلاگین خود را با مدیریت پیاده‌سازی تجزیه و تحلیل و داده‌ها مخدوش کنیم. یک پلاگین سئوی متورم ممکن است در هنگام نوشتن و بهینه سازی صفحات وب منجر به کاهش سرعت باطن یا تجربه کمتر پاسخگو شود. ناگفته نماند، در بسیاری از موقعیت ها، داده هایی که در چنین داشبوردی مشاهده می کنید، نسبتاً ناقص و محدود هستند.

اگر مستقیماً به سراغ ابزارها بروید، می توانید داده های بسیار بیشتری را مشاهده کنید و داده های پرس و جو را سریعتر مشاهده کنید. و اگر می خواهید داده های تجزیه و تحلیل را در قسمت مدیریت سایت خود مشاهده کنید، افزونه های زیادی برای آن وجود دارد. Sitekit، برای مثال، پلاگین رسمی وردپرس از گوگل است. این معیارها و بینش های کلیدی را از محصولات مختلف Google، از جمله Google Analytics، Search Console، Adsense و حتی PageSpeed ​​Insights به شما نشان می دهد.

ادغام نقشه حرارتی

به طور کلی، نقشه های حرارتی ابزار مفیدی برای به دست آوردن بینش در مورد رفتار بازدیدکنندگان در وب سایت شما هستند. شما این تجسم را از نحوه تعامل بازدیدکنندگان با عناصر وب سایت در قالب یک نقشه حرارتی دریافت می کنید. اما، ما چند مشکل با نقشه های حرارتی داریم که باعث می شود در Yoast SEO یکی را ارائه نکنیم.

اول، و شاید مهم‌تر از همه، نقشه‌های حرارتی یک ویژگی فشرده منابع هستند، هم برای توسعه ما و هم برای اجرای وب‌سایت شما. ما باید یک اسکریپت نقشه حرارتی به صفحات وب شما اضافه کنیم، و هر بار که بازدیدکننده ای می رسد باید بارگذاری شود. این به طور بالقوه می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد، نتیجه ای که ما اصلاً نمی خواهیم.

علاوه بر این، کارکردن این ویژگی در میلیون‌ها وب‌سایت و حفظ آن، بسیاری از منابع ما را از بین می‌برد. در عوض، می‌توانیم این منابع را به توسعه سایر ویژگی‌ها و بهبود بخش‌های دیگر محصولاتمان اختصاص دهیم. در نهایت، متوجه شدیم که نقشه حرارتی می تواند داده های متناقض را به دلیل پاسخگو بودن وب سایت ها تولید کند. از آنجایی که عناصر وب‌سایت بر اساس اندازه صفحه نمایش بازدیدکننده و تنظیم مرورگر شما حرکت می‌کنند، انواع خاصی از نقشه‌های حرارتی مانند نقشه‌های ردیابی ماوس ممکن است زمانی که داده‌ها برای تجسم جمع می‌شوند، نتایج نادرستی ارائه دهند.

3. عنوان تصویر خودکار و متن جایگزین

ایجاد عنوان تصویر و متن جایگزین به صورت خودکار برای شما ممکن است صرفه جویی زیادی در زمان به نظر برسد. اما هر چقدر هم که راحت باشد، ما در Yoast طرفدار آن نیستیم، به خصوص وقتی صحبت از متن جایگزین می شود.

به طور کلی، ابزارهایی که به شما امکان تولید عناوین تصویر و متن جایگزین را می‌دهند، از هوش مصنوعی برای بررسی و درک محتوای تصویرتان استفاده می‌کنند. سپس این ابزار با عنوان و/یا متن جایگزین بر اساس آنچه در تصویر است می آید. مشکل این است که زمینه تصویر شما را در نظر نمی گیرد، بنابراین تضمین نمی شود که با آنها نتایج خوبی بگیرید. گاهی اوقات از آنچه که هوش مصنوعی برای شما تولید می کند خوشحال هستید. مواقع دیگر، ممکن است عنوانی دریافت کنید که هیچ شباهتی به تصویری که وارد می‌کنید نباشد.

در مورد متن جایگزین، ما فکر می کنیم متن جایگزین خودکار برای دسترسی بد است و ما آن را توصیه نمی کنیم. متن جایگزین توسط صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌شود که مرورگرهایی هستند که توسط کاربران دارای اختلال بینایی استفاده می‌شوند. این صفحه‌خوان‌ها با خواندن متن جایگزین به آن‌ها می‌گویند روی تصویر چه چیزی وجود دارد. به همین دلیل است که ما همیشه به شما توصیه می کنیم که مخاطب خود را در ذهن داشته باشید و متن جایگزین تصویر را به عنوان عنصری در محتوای خود در نظر بگیرید.

فرض کنید تصویری دارید که صرفاً برای تزئین است. در این صورت، باید متن جایگزین را خالی بگذارید زیرا ارزشی برای مخاطبان شما ندارد. وجود یک متن جایگزین خودکار در اینجا در واقع تجربه بازدیدکنندگان شما را مختل می کند.

4. شکستن دستورالعمل های گوگل

هر زمان که بخواهیم ویژگی جدیدی برای افزونه خود ایجاد کنیم، همیشه دستورالعمل های گوگل را در نظر می گیریم. از آنجایی که افزونه های ما توسط میلیون ها وب سایت استفاده می شود، ما نمی خواهیم اقدامات ما به هیچ وجه بر کاربران ما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، مهم است که ما از مقررات Google پیروی کنیم و حتی اگر بتوانیم در سوء استفاده از حفره های موجود در محصولات Google شرکت نکنیم.

به عنوان مثال، گوگل API Indexing را معرفی کرد که به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا به گوگل پینگ کنند تا محتوای کوتاه مدت خود را بخزند و فهرست کنند. API به طور خاص برای پست های شغلی و پخش زنده در حال حاضر است. اینها محتوای حساس به زمان هستند که Google می خواهد به سرعت فهرست و حذف کند تا محتوا در صفحه نتایج جستجو تازه بماند.

در حال حاضر، همه ما اهمیت به موقع بودن محتوا در فهرست جستجو را می دانیم. متأسفانه، افرادی هستند که دریافتند امکان درخواست Indexing API برای فهرست بندی انواع دیگر محتوا وجود دارد. آنها از این شکاف سوء استفاده می کنند تا محتوای خود را سریع در نتیجه جستجو نشان دهند. ناگفته نماند که این اقدام برخلاف سیاست گوگل است. صادقانه بگویم، ما می‌توانیم از این API در افزونه‌های خود سوء استفاده کنیم و به کاربران خود اجازه استفاده از آن را بدهیم. اما چرا ما؟ انجام این کار به طور بالقوه می تواند کاربران ما را در معرض خطر جریمه قرار دهد، چیزی که ما هرگز نمی خواهیم!

افزودن نشانه‌گذاری طرحواره به صفحات وب شما یک راه عالی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک محتوای شما است. اما ما همچنین می دانیم که پیاده سازی نشانه گذاری طرحواره در وب سایت شما می تواند بسیار دشوار باشد. برای اینکه بتوانید به درستی کار کنید به دانش کدنویسی و وب سایت نیاز دارید. حتی در این صورت، باز هم می‌تواند فرآیندی دشوار و زمان‌بر باشد.

به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم که ابزاری برای ایجاد طرحواره در افزونه های خود ارائه نکنیم. ما معتقدیم که اگر به اندازه کافی تجربه دارید که خودتان نشانه گذاری طرحواره را پیاده سازی کنید، احتمالاً به هر حال به کمک ما نیاز ندارید. حتی ممکن است از قبل ابزاری برای این منظور داشته باشید. علاوه بر این، افزودن ابزاری برای ساخت و مدیریت طرحواره به پلاگین ما کار بسیار دشواری است. با توجه به اینکه اکثر کاربران ما هرگز به چنین ابزاری نیاز نخواهند داشت، ما فکر نمی‌کنیم که مزایای آن بیشتر از جنبه‌های منفی مورد ما باشد.

در عوض، ما به طور خودکار از اجرای طرحواره برای شما در SEO Yoast مراقبت می کنیم. ما به شما اجازه می‌دهیم در مورد چند چیز تصمیم بگیرید، اما بیشتر کارهای سنگین را انجام می‌دهیم تا بتوانید روی سایر مواردی تمرکز کنید که بر وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارند، مانند ایجاد محتوای با کیفیت بالا.

افکار نهایی

بنابراین شما آن را دارید – برخی از کارهایی که ما در Yoast SEO انجام نمی دهیم. ما می دانیم که چیزهای بی شمار دیگری وجود دارد که نتوانستیم به آنها دست بزنیم. با این حال، پرداختن به همه آنها در یک مقاله غیرممکن خواهد بود. اما هر کاری که انجام می دهیم یا نمی کنیم، همیشه فکر زیادی می کنیم و تاثیر تصمیم خود را در نظر می گیریم. ما به دقت تصمیم خود را بر اساس ارزش یا بی ارزشی که برای کاربرانمان به ارمغان می آورد، و در رابطه با ظرفیت خود برای انجام آن تصمیم، «سنگین» می کنیم.

با این اوصاف، بدون شک ما به نظرات کاربران خود برای کمک به بهبود محصولات خود نیاز داریم. آنها به طور روزانه از افزونه های ما استفاده می کنند، بنابراین می توانند به ما بگویند چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.

اگر از افزونه های Yoast SEO استفاده می کنید، دریغ نکنید که برای پشتیبانی با ما تماس بگیرید یا نظرات خود را در WordPress.org ارسال کنید. حتی می‌توانید پیشنهاداتی را برای ویژگی‌هایی که می‌خواهید در Github ایجاد کنیم، ارسال کنید. و برای کاربران و توسعه دهندگان پیشرفته ما، API ها و اسناد مختلفی داریم که به شما امکان می دهد سایت خود را با افزونه های Yoast SEO سفارشی کنید. آن را بررسی کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور