کارشناسان با راه اندازی صفحه بینش گوگل در سطح جهان ، نکات خود را به اشتراک می گذارند

صفحه بینایی Google Ads رسماً در دسترس همه تبلیغ کنندگان در سطح جهان قرار گرفته است. صفحه Insights در ابتدا در نوامبر 2020 به عنوان بتا راه اندازی شد.

صفحه بینش چیست؟

صفحه بینش Google برای کمک به تبلیغ کنندگان در بالای رفتار جستجوی مصرف کننده و نیز عملکرد آن طراحی شده است.

Insight Page با داده های خاص حساب آگهی دهنده ها سفارشی می شود و شامل داده های پرطرفدار در کنار داده های پیشنهادی است که اقدامات انجام شده توسط تبلیغ کننده را به جای این روند نشان می دهد.

با استفاده از صفحه Insights ، تبلیغ کنندگان می توانند روند جستجوی کلی را برای نظارت بر افزایش یا کاهش تقاضا ، از جمله روند فصلی بررسی کنند.

صفحه بینش گوگل

تبلیغ کنندگان می توانند با نظارت بر اصطلاحات خاص موجود در آن دسته که باعث افزایش حجم هستند ، در روند جستجو عمیق تر شوند. تبلیغ کنندگان می توانند بر اساس جغرافیا فیلتر شوند تا ببینند بیشترین تقاضا در کجاست. اسناد موجود در راهنمای Google به توانایی اشاره دارد. برای نظارت بر روندها توسط ایالت ، اما تاکنون به نظر می رسد داده ها در سطح کشور هستند.

صفحه بینش گوگل

صفحه بینش همچنین شرایط پیشنهادی را برای در نظر گرفتن تبلیغات بر اساس روندهای فعلی و همچنین توصیه هایی برای بهره گیری از روندهایی مانند افزایش پیشنهادات و افزایش بودجه ارائه می دهد.

صفحه بینش گوگل

تبلیغ کنندگان موارد استفاده خود را برای صفحه بینش به اشتراک می گذارند

من از تبلیغ کنندگان خواستم تا تجربیات خود را با صفحه Insights به اشتراک بگذارند – در اینجا چیزی است که آنها برای گفتن بیان می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاملا لوند خاطرنشان کرد که Page Insights می تواند برای کمک به ایجاد زمینه بیشتر در مورد عملکرد مشتری و همچنین تنظیم هزینه ها برای استفاده از روندها مفید باشد.

“صفحه بینش برای دیدن تغییرات فصلی و برای برقراری ارتباط اینکه چرا نتایج ممکن است به دلیل عواملی که خارج از کنترل شما هستند تغییر می کند مفید است. همچنین برای دیدن فرصت های رشد مفید است. به عنوان مثال ، درمورد مشتریانی که بودجه محدودی دارند ، اگر افزایش علاقه به یک رده محصول با بازده بالا را مشاهده می کنید می توانید به طور موقت هزینه آن دسته را افزایش داده و در دیگری را کاهش دهید تا از مزایای تغییر استفاده کنید. ” – پاملا لوند ، مشاور بازاریابی دیجیتال در That Pam Chick، Inc.

مت امبرو و سام توملینسون خاطرنشان كردند كه داده ها از نظر جهت گیری مفید هستند ، البته با دانه نمك گرفته می شوند.

“زبانه بینش فرصتی را برای گسترش اطلاعات و اطلاعات شخصی فراهم می کند ، تا بدانید جستجوها ، دسته ها و مخاطبان از چه روشی بیشتر برخوردار هستند ، اما مانند هر ابزار Google ، اطلاعات را با یک نمک بردارید و اطمینان حاصل کنید که اهداف شما را برآورده می کند.” – مت Umbro ، مدیر حساب اصلی در Brainlabs

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“برگه بینش به سرعت به یکی از ویژگیهای مفید در Google Ads تبدیل شده است – تیم ما برای شناسایی کلمات کلیدی پرطرفدار و پرطرفدار (برای هر دو شامل + حذف) ، بسیار مفید واقع شده است ، و حدس می زند که چگونه مخاطبان هدف ما در حال جستجو و اصلاح حساب کلی و ساختار مبارزات انتخاباتی ما هستند. در حالی که پیش بینی ها / توصیه ها همچنان ادامه دارد و احتمالاً همیشه نیز وجود خواهد داشت ، یک کار در حال انجام با یک دانه نمک عظیم انجام می شود ، توانایی آزمایش کردن در Google برای درک شرایط موجود در حساب ما بسیار ارزشمند است ، به ویژه با سایر موارد داده ها (یعنی STR ما) در حال حذف است. ” – سام توملینسون ، معاون مدیر اجرایی در وارشاوسکی

ناوا هاپکینز ارزش این ابزار را تکرار کرد و همچنین برخی از کاستی ها را از جمله عدم توانایی فیلتر کردن در سطح دانه بندی تر و ماهیت گسترده و عمومی اصطلاحاتی که برای نظارت انتخاب شده است ، ذکر کرد که تبلیغ کنندگان نمی توانند آن را کنترل کنند.

“Google Ads Insights یک هدیه واقعی برای بازاریابان است که بصیرت های Google Trends را در بستر تبلیغات قرار می دهد. من از برندها حمایت کرده ام که روند جستجو را در برنامه ریزی کلمات کلیدی خود ایجاد می کنند زیرا:

  • ما اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنیم که قهرمان کلمات کلیدی مناسب برای کانال گذاری بودجه خود را داریم.
  • درک روند جستجو به شما کمک می کند تا کمپین هایی را برای حجم کم جستجو در مقابل مفاهیم حجم بالا ایجاد کنید.

گفته شد ، هنوز برخی از ویژگی های از دست رفته وجود دارد که باعث می شود من به سمت روندهای Google برای کار مشتری حرکت کنم:

  • فقدان بینش جغرافیایی در مورد واژه / موضوع جستجو (ما فقط می توانیم روندها را در سطح کشور ببینیم). ما همچنین به برآورد قیمت حراج دسترسی نداریم.
  • بالا بردن اصطلاحات جستجو که هرگز آن را به یک کمپین جستجوی پولی در کنار ایده های ارزشمند تبدیل نمی کند ، یک مشکل درک ایجاد می کند. بازاریابان را مجبور به توضیح دلیل مفید بودن برخی ایده ها می کنند ، در حالی که برخی دیگر ایده آل نیستند.
  • از زمان انتشار ، کاربران نمی توانند به صورت خودکار لیست اصطلاحات جستجو را اعمال کنند / لیست را بارگیری کنند. این باعث می شود که گزارش نسبت به انجام مستقیم این کار بصیرت در Google Trends کمتر قابل اجرا باشد.

به طور کلی ، این یک ارزش افزوده عالی برای بازاریابان است و بازگشت سرمایه (ROI) کمپین فقط می تواند از این بینش اضافی بهره مند شود. ” – ناوه هاپکینز ، مدیر رسانه ای پرداخت شده در Justuno

چند نفر خاطرنشان کردند که از آنجا که صفحه Insights تمایل دارد اصطلاحات گسترده تری را ارائه دهد ، می تواند مکان خوبی برای یافتن فعالانه کلمات کلیدی منفی باشد.

“شما می توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی منفی استفاده کنید تا با مشاهده جستجوی برتر مربوط به یک روند ، پیش فرض آن را اضافه کنید. اگر جستجوهایی را مشاهده کردید که بی ربط هستند ، آنها را به عنوان منفی اضافه کنید تا از تطبیق گسترده با س quالاتی که به نظر Google مربوط به کمپین های شما است ، جلوگیری کند. ” – پاملا لوند ، مشاور بازاریابی دیجیتال در That Pam Chick، Inc.

“داده های ظاهر شده بسیار جالب است و به من کمک کرده است کلمات کلیدی (منفی و مثبت) را پیدا کنم که به طور کامل اهرم نمی کردم. یکی از مناطق واقعاً درخشان ، رویدادهای محلی و اصطلاحات است که از آنجا که من در جغرافیای زمین نیستم ، با رادار من روبرو نمی شود. من احتمالاً از اضافه کردن نکات منفی بیشتر جبران می کنم زیرا Google با بسیاری از فرصت های “مثبت” از طریق گزینه های نزدیک مطابقت دارد. ” – رابرت بردی ، مالک بازاریابی صالح

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور