کاربران فیس بوک و اینستاگرام می توانند تعداد موارد مشابه خود را پنهان کنند

کاربران فیس بوک و اینستاگرام اکنون می توانند جلوی دیدن دیگران را بگیرند که چه تعداد لایک در پست ها دریافت می کنند.

از امروز ، کاربران این امکان را دارند که تعداد شمارش در پست های خود را پنهان کنند ، و همچنین مانند شمارش روی پست هایی را که از افراد دیگر در خبرمایه خود مشاهده می کنند ، پنهان کنند.

فیس بوک می گوید پنهان سازی مانند تعداد به کاربران امکان می دهد تا روی مصرف و به اشتراک گذاری محتوا تمرکز کنند و میزان لایک های دریافتی را درگیر خود نکنند.

در اینجا چگونگی پنهان کردن کاربران در محاسبه محتوا و محتوای خود از دیگران وجود دارد.

پنهان شدن مانند تعداد در اینستاگرام و فیس بوک

چگونه خود را مانند تعداد پنهان کنید

در هنگام پنهان کردن تعداد کاربری خود ، کاربران دو گزینه دارند. آنها می توانند در طی مراحل انتشار ، پسندیدن روی محتوای جدید را مخفی کنند یا اینکه می توانند پسندیدن را بر روی تمام محتوای منتشر شده توسط حساب خود پنهان کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای پنهان کردن تعداد مشاهده ها در همه پست ها به اینجا بروید تنظیمات> تنظیمات پیشرفته> پنهان کردن تعداد مشاهده و مشاهده.

کاربران می توانند تعداد محتوا را از روی صفحه آهنگساز پست ، مانند تعداد شمرده ها پنهان کنند. پس از انتشار با لمس روی میزان پسندیدن و انتخاب ، می توان تعداد لایک ها را نیز پنهان کرد “پنهان مثل تعداد”.

کاربران فیس بوک و اینستاگرام می توانند تعداد موارد مشابه خود را پنهان کنند

تصمیم برای پنهان کردن تعداد مشاهده از همه یا برخی از پست ها دائمی نیست. در صورت تمایل کاربران می توانند پسندیدن ها را بازیابی کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا توجه به این نکته مهم است که کاربران همیشه به تعداد دلخواه و تعداد مشاهده خود دسترسی پیدا می کنند حتی وقتی از دید دیگران پنهان مانده باشند.

این گزینه ها در حال حاضر در اینستاگرام موجود است و طی هفته های آینده به فیس بوک منتقل می شود.

چگونه پنهان شویم مانند حساب کردن در پست های دیگران

کاربران می توانند از طریق بخش جدیدی در پانل تنظیمات ، پسندیدن در پست هایی را که از افراد دیگر می بینند پنهان کنند.

با رفتن به این گزینه را انتخاب کنید تنظیمات> پست ها> پنهان کردن تعداد مشاهده ها و مشاهده ها.

این گزینه می تواند در هر زمان روشن و خاموش باشد ، اما به نظر نمی رسد راهی برای نشان دادن تعداد شمارش بر اساس هر پست وجود داشته باشد.

آیا فیس بوک و اینستاگرام این کار را قبلاً انجام نداده اند؟

فیس بوک و اینستاگرام چندین آزمایش در سال های اخیر انجام داده اند که تعداد عمومی مانند همه برای همه پنهان بوده است.

کاربران هیچ کنترلی بر مخفی بودن یا نمایش دادن موارد پسندیده آنها نداشتند ، که منجر به ناامیدی افرادی می شود که برای این داده ها ارزش قائل هستند.

“ما مخفی کردن مانند تعداد را آزمایش کردیم تا ببینیم آیا ممکن است تجربه افراد را در اینستاگرام کاهش دهد. آنچه از مردم و کارشناسان شنیدیم این بود که مشاهده نکردن تعداد برای برخی مفید و برای دیگران آزار دهنده بود ، خصوصاً به این دلیل که مردم از تعداد شمارش استفاده می کنند تا درک کنند از چه چیزهایی محبوب هستند ، بنابراین ما به شما انتخاب می کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به نظر می رسد این شرکت یک محیط خوشحال پیدا کرده است که افراد را کنترل می کند تا آنها بتوانند تصمیم بگیرند که چه چیزی برای آنها مفید است.

به روزرسانی امروز ادامه تغییراتی است که فیس بوک در تلاش برای ایجاد تجربه شخصی خود در کاربران ایجاد کرده است.

یکی از جدیدترین نمونه های این تلاش ، تغییری است که در ماه مارس انجام شد و به افراد اجازه می دهد محدودیت هایی را در مورد نظرات درباره پست ها تعیین کنند.

همراه با این تغییر ، چندین گزینه برای تغییر تنظیمات برگزیده خبرخوان نیز وجود داشت. فیس بوک می گوید انتظار دارد بیشتر از این تغییرات در آینده کار کند زیرا روی روش های جدید برای انتخاب مردم کار می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور