کاربران توییتر پس از ارسال 1 توییت، “بیش از حد روزانه” ارسال کردند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — کاربران شرکت توییتر از ایالات متحده تا آسیا قادر به توییت کردن، دنبال کردن حساب های جدید یا بررسی پیام ها نبودند، در یکی از قطعی های سطح بالاتر از زمانی که ایلان ماسک این پلتفرم را خرید و نیمی از کارکنان آن را اخراج کرد.

بسیاری از کاربران روز چهارشنبه قادر به ارسال توییت نبودند، در عوض یک پیام خودکار دریافت کردند که می‌گوید «بیش از حد مجاز روزانه برای ارسال توییت هستند» – حتی برای کسانی که هنوز در آن روز پستی ارسال نکرده بودند. این میلیاردر ساعاتی پس از بروز مشکلات در توییتر خود نوشت که امیدوار است “چندین مسائل داخلی و خارجی” را بدون ذکر جزئیات حل کند.

ماسک در این پست نوشت: «باید بعداً امشب به طور کامل به مسیر برگشت برگردیم.

مهاجرت کارگران – که بسیاری از آنها اخراج شدند – از زمان خرید ماسک نگرانی‌هایی را در مورد اینکه آیا توییتر می‌تواند فعالیت‌های خود را حفظ کند و محتوا را تنظیم کند، ایجاد کرده است.

از زمانی که میلیاردر ماسک سال گذشته مدیریت این شبکه اجتماعی را در دست گرفت و بلافاصله 50 درصد از نیروی کار شرکت را اخراج کرد، کاربران نسبت به خرابی گسترده توییتر ابراز نگرانی کردند. بسیاری از کسانی که توییتر را ترک کردند، روی پروژه های زیرساختی اصلی کار کردند که به عملیاتی ماندن سایت کمک می کند. برخی از کاربران و کارمندان سابق آشکارا نگران بودند که چنین کاهش ناگهانی در کارکنان ممکن است منجر به قطع شدن محصول شود.

مشکلات فنی همچنین سایر ویژگی های برنامه را در روز چهارشنبه گرفتار کرده است. برخی از کاربران قادر به دسترسی به پیام‌های مستقیم نبودند و برخی دیگر نمی‌توانستند حساب‌های اضافی را دنبال کنند. Tweetdeck، ویژگی برای کاربران قدرتمندی که دوست دارند چندین تایم لاین را همزمان مدیریت کنند، برای برخی افراد نیز از کار افتاده بود.

Downdetector، سایتی که خرابی‌های فنی اپلیکیشن‌ها را ردیابی می‌کند، افزایشی در گزارش‌های کاربران از مشکل در سایت را نشان داد و درست بعد از ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت نیویورک، 9500 مورد را لمس کرد و قبل از شروع کاهش یافت. توییتر مستقر در سانفرانسیسکو بلافاصله به ایمیلی که به دنبال اظهار نظر در مورد این مسائل بود، پاسخ نداد.

طبق گفته مرکز راهنمایی توییتر، محدودیت برای توییت در روز در حال حاضر به 2400 تنظیم شده است، که بعید می‌سازد که اکثر کاربران نزدیک به حداکثر خود باشند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور