کارآفرینی در عصر شیوع

تصویر
عکس پروفایل عبدالمنان هکر نون

از آنجا که ویروس کرونا ویروس همچنان ادامه دارد ، کارآفرینان مدتهاست که واقعیت جدید را پذیرفته اند – این ویروس نه تنها مسئول یک بحران بزرگ بهداشتی است که میلیاردها نفر را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه باعث یک رکود اقتصادی ویرانگر در اقتصاد جهانی شده است.

اعداد بسیار ناامیدکننده هستند. براساس گزارش چشم انداز اقتصاد جهانی آوریل 2021 صندوق بین المللی پول ، اقتصاد جهانی در سال 2020 3.5 درصد منقبض شد که 7 درصد کاهش نسبت به پیش بینی رشد 3.4 درصدی در اکتبر 2019 است.

حتی اگر شرایط بیش از حد ناخوشایند به نظر برسد ، کارآفرینان باید راهی پیدا کنند که کارها را به نتیجه برسانند. در زمانی که اکثر مردم از خطر جلوگیری می کنند ، کارآفرینان باید به جای اینکه مانند آهوی گرفتار چراغهای جلو شوند ، با تعویض دنده به تغییر تغییر دهند. آنها باید به جای انسداد راه ها به دنبال فرصت باشند.

اما گفتن این کار راحت تر از انجام آن است. وقتی بیشتر افراد از کار بیکار می شوند چگونه می توان به عنوان یک کارآفرین موفق شد یا حتی زنده ماند؟

نکته اصلی در یادآوری این نکته است که هر بحرانی یک نقطه پایانی دارد. این نشانه ای است برای کارآفرینان برای به دست آوردن چیز جدید.

آنها باید از این فرصت برای نوآوری استفاده کنند. مشاغل می توانند با استفاده از دیجیتال سازی بیشتر و ایجاد اختلال در مدل های تجاری خود ، نقاط تماس مشتری را افزایش دهند.

مقایسه مقایسه با گذشته

COVID-19 ممکن است در ماهیت خود بی سابقه باشد ، اما این …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور