کاخ سفید 13 میلیارد دلار برای سخت‌سازی و ارتقاء شبکه برق اختصاص می‌دهد | دانش مرکز داده

دولت بایدن هریس امروز یک طرح 13 میلیارد دلاری برای نوسازی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق ایالات متحده را اعلام کرد. برای اپراتورهای مراکز داده که به دنبال ایجاد زیرساخت‌های داخلی یا دسترسی به فضای کمیاب کولو در برخی از مناطق پرتقاضای کشور هستند، ممکن است این خبر خوشایند باشد.

تامین‌کنندگان برق مانند Dominion Energy، که برق منطقه‌ای را در جهان با بالاترین تراکم مراکز داده تامین می‌کند، محدودیت‌هایی را برای میزان انرژی ارائه شده به مراکز داده تعیین کرده‌اند. در برخی موارد، آنها اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند قدرت را برای توسعه‌های آینده مرکز داده تضمین کنند.

بر اساس تحقیقات Climate، قطع برق همچنان به شبکه های برق در ایالات متحده منجر می شود و ایالت هایی مانند تگزاس، میشیگان و کالیفرنیا پیشتاز این بسته هستند. مرکزی. به گفته محققان مرکز اقلیم، قطعی برق نسبت به دهه گذشته 64 درصد افزایش یافته است و دلایل اصلی آن مربوط به آب و هوا و آب و هوا است.

سرمایه‌گذاری‌های امروزی برای تحریک نوآوری در توزیع برق و در عین حال سخت‌تر کردن شبکه در برابر بلایای طبیعی مانند طوفان امسال، یک طوفان رده 4 طراحی شده‌اند که برخی از مراکز داده را در ایالت فلوریدا آفلاین کرد.

آبهیجیت سونیل، تحلیلگر ارشد در فورستر ریسرچ، شرکت گفت: «بسیاری از این سرمایه‌گذاری‌ها در جهت انعطاف‌پذیری بیشتر شبکه برق در برابر تغییرات آب و هوایی است – که عامل کلیدی آینده در امنیت ملی خواهد بود». دانش مرکز داده. یک شبکه مقاوم‌تر قوی‌تر نیز کلید سازگاری آب و هوا در سال‌های آینده خواهد بود.

نقشه outages.jpeg

عنوان تصویر: تعداد قطعی هایی که بیش از 50000 مشتری را از سال 2000 تا 2021 تحت تاثیر قرار داده است.

منبع تصویر: Climate Central

منبع داده: فرم OE-417 وزارت انرژی ایالات متحده

در حالی که ممکن است اپراتورهای مرکز داده، گاهی اوقات نسبت به مسائل شبکه مربوط به آب و هوا در امان باشند، UPS های سنتی تنها می توانند کارهای زیادی انجام دهند.

ولادیمیر گالبوف، مدیر تحقیقات Omdia، گفت: «معرفی یک شبکه الکتریکی هوشمند، فناوری‌های جدید مرکز داده مانند UPS تعاملی با شبکه را قادر می‌سازد تا شکوفا شود. دانش مرکز داده. این امر اساساً رابطه بین مرکز داده و شبکه برق را تغییر می دهد، جایی که اولی به جای یک مصرف کننده ساده برق، به یک توانمندساز، تثبیت کننده و شریک قابل اعتماد همه جانبه شرکت های برق تبدیل می شود.

جزئیات ابتکارات انرژی بایدن- هریس

Zoonar GmbH Alamy.png

طرح ساخت شبکه بهتر دو بخش دارد: مشارکت نوآورانه مقاوم سازی شبکه (GRIP) و برنامه تسهیل انتقال. بودجه به سازمان‌ها و دولت‌های محلی برای حمایت از پروژه‌های زیرساختی انرژی که در اثر بلایای طبیعی سخت شده است، سرازیر خواهد شد.

در حالی که برنامه GRIP بر پروژه های زیرساختی اصلی متمرکز است که از طریق ایالت ها، قبایل، سازمان های غیرانتفاعی و دولت های محلی به نفع کل شبکه است، برنامه تسهیل انتقال ممکن است بیشترین امید را برای اپراتورهای مرکز داده داشته باشد.

دلیل این امر این است: پروژه‌های در مقیاس بزرگ اغلب در بوروکراسی و الزامات منطقه‌بندی متفاوت غرق می‌شوند، زیرا تجهیزات و مواد از بسیاری از حوزه‌های قضایی عبور می‌کنند. بودجه برنامه تسهیل انتقال برای عبور از منطقه بندی و سایر الزامات که در مناطق جغرافیایی متفاوت است در نظر گرفته شده است.

تیم کرافورد، مشاور استراتژیک CIO برای AVOA گفت: «افزودن انرژی تجدیدپذیر به ترکیب نیرو عالی است، اما اغلب نیاز به انتقال نیرو به مکان‌های دورتر دارد. دانش مرکز داده. افزایش تقاضا به دلیل افزایش جمعیت و تغییر مسیر از گاز طبیعی به برق، فشار بیشتری بر شبکه وارد می‌کند. انگیزه های حرکت به سمت وسایل نقلیه الکتریکی را به آن اضافه کنید و شبکه بدون سرمایه گذاری و نوسازی بیشتر به نقطه شکست می رسد.

علاوه بر این، بودجه از ایجاد ریزشبکه ها در برخی مناطق حمایت می کند. وزارت انرژی هنوز به این موضوع که کدام مناطق واجد شرایط تامین مالی ریزشبکه تحت برنامه تسهیل انتقال خواهند بود، پاسخ نداده است.

در صورت موفقیت، این بخش از پروژه تامین مالی می تواند موارد استفاده را برای مراکز داده ای فراهم کند که به دنبال حذف کامل خود از شبکه و اجرا به صورت خودکار هستند. نمایندگان وزارت انرژی هنوز به درخواست جزئیات بیشتر در مورد مکان مناطق ریزشبکه پاسخ نداده اند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور