کاخ سفید شرکت ها را وادار به شفافیت در زمینه تامین چیپس می کند

(بلومبرگ) – مقامات گفتند که دولت بایدن بر شرکت های دخیل در زنجیره تامین نیمه هادی ها فشار می آورد تا شفافیت خود را افزایش دهند زیرا کمبود تراشه های جهانی همچنان در بسیاری از صنایع ویرانی ایجاد می کند.

وزیر بازرگانی جینا رایموندو و برایان دیس ، مدیر شورای ملی اقتصاد ، روز پنجشنبه چندین شرکت را ملاقات خواهند کرد تا در مورد چگونگی واکنش سریعتر به تعطیلی ها در سراسر جهان که در اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است ، صحبت کنند و در ادامه تصویب قوانین مربوط به تأمین مالی تولیدات داخلی که به تعویق افتاده است. ماهها در Capitol Hill

به گفته افرادی که با برنامه ریزی آشنا هستند ، نمایندگان شرکت هایی از جمله شرکت تولید نیمه هادی تایوان ، Samsung Electronics Co. Ltd. ، Apple Inc. ، Intel Corp. ، General Motors Co. ، Ford Motor Co. و Stellantis NV در این مراسم حضور خواهند داشت.

کمبودها باعث توقف تولید و کاهش فروش در مشاغل مختلف ، از اتومبیل تا لپ تاپ شده است.

این سومین جلسه ای است که صنایع مختلف را از تولیدکنندگان چیپس گرفته تا کاربران گرد هم می آورد و پیام دولت همچنان مانند جلسات قبلی است. رایموندو و دیگر مقامات تاکید کرده اند که اگر دولت بخواهد در کوتاه مدت با موفقیت این کمبود را برطرف کند ، بخش خصوصی باید قدم بردارد و شفافیت بیشتری را ایجاد کند.

با این حال ، به نظر می رسد که دولت فشارها را بر شرکت هایی افزایش می دهد که بسیاری از آنها مایل به ارائه اطلاعاتی در مورد ساختار عرضه و تقاضای خود نیستند.

وزارت بازرگانی از شرکت ها درخواست می کند که پرسشنامه ای را برای ارائه اطلاعات موجودی ، سفارش و فروش مشتری در 45 روز آینده پر کنند.

یکی از مقامات گفت که مشارکت داوطلبانه خواهد بود ، اگرچه دولت ابزارهای دیگری در اختیار دارد تا بتواند شرکت ها را مجبور کند در صورت عدم رعایت این اطلاعات ، آنها را تحویل دهند. با این حال ، مشخص نیست که آن ابزارها چه چیزی می توانند باشند.

مسائلی که زنجیره تأمین با آن روبروست در حال حاضر عمدتاً پیرامون گسترش نوع دلتا در کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند مالزی و ویتنام متمرکز است ، جایی که کارخانه های نیمه رسانا به دلیل شیوع بیماری مجبور به تعطیلی شدند و اکنون فقط با ظرفیت کم کار می کنند.

وزارت بازرگانی و امور خارجه ، به همراه سفارتخانه ها ، یک سیستم هشدار اولیه ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که اختلالات مربوط به ویروس در تولید سریعتر برطرف می شود. یک مقام رسمی گفت ، این فرایند رسمی تر برای واکنش به چنین تعطیلی هایی جایگزین پاسخ های موقت است که در شش ماه گذشته رخ داده است.

مقامات دولتی گفتند که اطمینان دارند 52 میلیارد دلار بودجه برای تحقیقات و تولید داخلی در آینده نزدیک تأیید نهایی می شود و معتقد بودند که اطلاعات اضافی درخواست شده به آنها کمک می کند تا برنامه کمک هزینه را به صورت هدفمندتری اجرا کنند.

در حال حاضر ، این قانون ، معروف به قانون تراشه ها ، در کنگره باقی مانده است و مشخص نیست که تصویب آن در اولویت رهبران مجلس است. مجلس سنا نسخه خود را در ماه ژوئن تصویب کرد و از آن زمان دولت جلسات مختلفی را با قانونگذاران و صنعت تشکیل داده است تا راهی را برای پیشرفت ایجاد کند.

جان نوفر ، رئیس انجمن صنایع نیمه هادی ، گفت اعضای وی از مشارکت کاخ سفید در این مورد قدردانی می کنند.

وی گفت: “ما مشتاقانه منتظر همکاری با رهبران واشنگتن برای تأمین بودجه قانون تراشه ها و تصویب اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری شامل تولید و طراحی برای اطمینان از انعطاف پذیری بلند مدت زنجیره های تامین نیمه هادی آمریکا هستیم.”

یک مقام ارشد دولت از اظهارنظر درباره اینکه آیا کاخ سفید از قانون اعتبار مالیاتی که توسط سناتور ران وایدن ، دموکرات اورگان ارائه شده است ، حمایت می کند ، خودداری کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور