ژنرال Z آرزوی زندگی پسا همه گیر

همانطور که روند جستجوی Pinterest نشان می دهد ، مردم با اشتیاق در انتظار زندگی پس از همه گیر شدن هستند ، ژنرال Z بیشترین افزایش در حجم جستجو را بر عهده دارد.

جستجوهای Pinterest در میان کاربران در جمعیت شناسی Gen Z افزایش یافته است 96٪ سال به سال به طور خاص ، این شرکت جستجوهای “سر به فلک کشیدن” را برای تعطیلات ، لباس و بازسازی خانه گزارش می دهد.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره آنچه Gen Z در هنگام بازگشت زندگی به حالت عادی برنامه ریزی می کند ، آورده شده است. بازاریاب ها می توانند با استفاده از این داده ها شروع به ایجاد کمپین هایی کنند که با این اطلاعات جمعیتی مطابقت داشته باشد.

مگر اینکه موارد دیگری ذکر شده باشد ، داده ها اطلاعات جستجوی Q1 2021 را با Q1 2020 مقایسه می کنند.

جستجوهای تعطیلات – 75٪ افزایش

جستجوها برای تعطیلات بیشتر شد 75٪ از ژانویه 2021 تا مارس 2021 ، سه برابر سریعتر از متوسط ​​افزایش 24٪.

ژنرال Z به دنبال تعطیلات معمولی نیست ، آنها می خواهند پس از رفع محدودیت ها با سبک و سیاق سفر کنند.

Pinterest در عبارات جستجوی مرتبط موارد زیر را گزارش می کند:

  • جستجو برای “مقصد تعطیلات رویایی” بالا هستند 13 برابر
  • جستجو برای “تعطیلات لوکس” بالا هستند 6 برابر
  • جستجو برای “مد تعطیلات” بالا هستند 3 برابر
  • جستجو برای “خال کوبی سفر”بالا هستند 45٪

جستجوهای لباس در بالاترین سطح همیشه

جستجوهای حاوی کلمه “outfit” در بالاترین سطح تاریخی قرار دارند. ژنرال Z علاقه ای به روند مد مینیمالیستی جمعیت شناسی قدیمی ندارد. در عوض ، آنها حداکثر گرایی را با تأکید بر لوازم جانبی جلب توجه می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Pinterest در عبارات جستجوی زیر سنبله ها را گزارش می کند:

  • جستجو برای “لباس” بالا هستند 26٪
  • جستجو برای “ایده های لباس Y2K” بالا هستند 230x
  • جستجو برای “مد دهه 60 و 70” بالا هستند 133 برابر
  • جستجو برای “شلوار گورخر” بالا هستند 14 برابر
  • جستجو برای “دامن چین دار چهارگوش” بالا هستند 12 برابر
  • جستجو برای “حلقه های سفالی” بالا هستند 303 برابر
  • جستجو برای “جواهرات هیپی” بالا هستند 16 برابر
  • جستجو برای “سوراخ کردن زنجیر بینی” بالا هستند 8 برابر
  • جستجو برای “آرایش” بالا هستند 100 برابر
  • جستجو برای “آرایش آلت” بالا هستند 60 برابر
  • جستجو برای خط چشم توله سگ بالا هستند 30 برابر

جستجوهای مهمانی – 64٪ افزایش

جای تعجب نیست که جوانان می خواهند در یک بار دیگر مجالس تجمع بزرگ شرکت کنند.

جستجوهای حاوی کلمه “مهمانی” افزایش یافته است 64٪ از نوامبر 20 تا مارس 21. سال به سال جستجو می کند دو برابر شد.

Pinterest در عبارات جستجوی مرتبط موارد زیر را گزارش می کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • جستجو برای “زندگی مهمانی” بالا هستند 3 برابر
  • جستجو برای “ایده های حزب سرخوشی” بالا هستند 43 برابر
  • جستجو برای “مهمانی شام حیاط خلوت” بالا هستند 3 برابر
  • جستجو برای “بوفه غذای مهمانی” بالا هستند 10 برابر
  • جستجو برای “لباس خرما شام” بالا هستند 30 برابر
  • جستجو برای “مهمانی اتاق هتل” بالا هستند 8 برابر
  • جستجو برای “ایده های خال کوبی گروهی” بالا هستند 13 برابر

جستجوهای نوسازی در منازل در بالاترین سطح همیشه

جستجوی نوسازی ها در حال حاضر در بالاترین حد خود قرار دارند. به صورت فصلی ، Pinterest در هر سال در جستجوهای مربوط به بازسازی سنبله می بیند.

امسال اما جستجوهای مربوط به بازسازی منازل در Q1 2021 انجام شده است 28٪ بیشتر از جستجوها در Q1 2020 ، و 65٪ بیشتر از جستجوها در Q1 2019 است.

علاوه بر این ، Pinterest گزارش های مهم در این عبارات جستجوی مرتبط است:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • جستجو برای “ایده های نوسازی خانه” بالا هستند 5 برابر
  • جستجو برای “دکوراسیون بزرگ هزاره” بالا هستند 3 برابر
  • جستجو برای “اتاق ایندی” بالا هستند 132 برابر
  • جستجو برای “زیبایی مریم گلی” بالا هستند 32 برابر
  • جستجو برای “خانه التقاطی” بالا هستند 9 برابر

برای اطلاعات بیشتر ، گزارش کامل Pinterest را اینجا ببینید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور