@آموزشگاه محصولاتدانشکده محصولات
رهبر جهانی در آموزش #ProdMgmt. انجمن 1M + مربیان نخست وزیرانی هستند که در Google ، Netflix ، Uber و Airbnb کار می کنند
اهداف و نتایج کلیدی (OKR) خود را در مدیریت محصول چگونه پیگیری می کنید؟ این راه حل های پیشنهادی را از مدیران باتجربه محصولات بخوانید.
این موضوع Slogging توسط Jarrhey ، Sten Pittet ، Tulika Prasad و Lucas Masuh در کانال رسمی Slack # 06_product_tools Product School Product Product رخ داده است و برای خوانایی ویرایش شده است.
سلام ، چگونه OKR های خود را ردیابی می کنید؟ قبلاً اوایل امسال ابزاری را در این کانال می دیدم اما اکنون نمی توانم آن را پیدا کنم.
سلام جارحی ، مطمئن نیستم این ابزاری است که به دنبال آن هستید یا نه ، اما می توانید از https://tability.io برای OKR ها استفاده کنید.
در شرکت من ، ما از Perdoo برای OKR استفاده کرده ایم. ما از این ابزار به مدت یک چهارم استفاده کرده ایم و اکنون در یک ماهه دیگر هستیم ، تا کنون استفاده از استارت آپ ها بسیار خوب و مقرون به صرفه است.
https://www.perdoo.com/
من شخصاً فکر می کنم که داشتن یک ابزار موقت برای OKR بیش از حد مجاز است ، بنابراین در صورت عدم استفاده از Lattice یا 15Five ، من از این یکی در یک شرکت قبلی استفاده کردم و کاملاً ساده بود https://www.koan.co/
بسیار مفید! من اینها را کشف خواهم کرد با تشکر!
از این گفتگو لذت بردید؟ به انجمن شماره 1 Slack برای مدیران محصول بپیوندید
با بیش از 90،000 PM به انجمن خصوصی ما بپیوندید.
کاوش ما …