چگونه “NFT های کسری” می توانند به تسریع آینده ورزش های فانتزی در بلاکچین کمک کنند

عکس پروفایل نویسنده

@الیزابت لوینالیزابت لوین

من همه فن آوری را می نویسم توییترlizalevinenyc

با ارزش فعلی حدود 19 میلیارد دلار ، Fantasy Sports بزرگ است ، اما COVID-19 بزرگتر است. هیچ کس در صنعت ورزش فانتزی انتظار نداشت که همه گیرها نه تنها بازی ها را به تأخیر بیندازند بلکه در نهایت فصل های ورزشی را ماه ها کوتاه کنند. با بیشتر ماندن افراد در خانه در طی همه گیری ، تقاضا برای سیستم عامل های بازی آنلاین به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

اما براساس گزارش اخیر منتشر شده توسط تحقیقات بازار متفقین ، COVID-19 به کنار ، پیش بینی می شود که بازار جهانی ورزش های فانتزی تا سال 2027 به 48.6 میلیارد دلار برسد. انجمن Fantasy Sports & Gaming در ایالات متحده گزارش می دهد که 70٪ از بازیکنان ورزشی فانتزی در لیگ هایی شرکت می کنند که هزینه ای دریافت می کنند و یک بازیکن سالانه 653 دلار برای هزینه های خود هزینه می کند. در سال 2018 ، بازار جهانی تمام ورزشهای فانتزی حدود 13.9 میلیارد دلار تخمین زده شد و پیش بینی می شود تا سال 2025 به 33.2 میلیارد دلار رشد کند.

جدول اسکوربورد جهانی برای ورزش های فانتزی چگونه به نظر می رسد؟

بازار جهانی ورزش های فانتزی از بسیاری از ورزش ها مانند فوتبال ، فوتبال آمریکایی ، بیس بال ، سبد ، کریکت و سایر ورزش ها تشکیل شده است. اندازه بازار از میزان طرفداران این ورزش پیروی نمی کند. مثال: فوتبال (طرفداران 4Bil) محبوب ترین ورزش و کریکت (طرفداران 2Bil) دومین ورزش است.

اما در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور