چگونه Liberty Mutual 20٪ در هزینه های Cloud صرفه جویی کرد | دانش مرکز داده

از زمان استقرار اولین منبع خود در AWS ده سال پیش، بیمه متقابل لیبرتی تقریباً سه چهارم از حجم کاری خود را به یک محیط چند ابری منتقل کرده است. ششمین شرکت بزرگ بیمه اموال و تلفات نیز یکی از مراکز داده اولیه خود را بسته و دیگری را هدف قرار داده است.

آنجلا “ای جی” واسرمن، صاحب محصول عملیات مالی ابری در Liberty Mutual، در مصاحبه ای با CIO Dive گفت: “ما کارهای کم ارزش را انجام دادیم – اکنون به برنامه های سخت تر می رسیم.” “ما به جایی تکامل یافته‌ایم که ذهنیت ابری را داریم.”

تا سال 2024، هدف این شرکت کاهش یک چهارم هزینه‌های سالانه فناوری اطلاعات و در نهایت حذف تا 40 درصد از هزینه‌های ثابت از طریق محاسبات ابری است – یک هدف عالی، به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی.

چابکی، کارایی و بهینه‌سازی تنها سه مورد از رایج‌ترین واژه‌های مرتبط با مدرن‌سازی در مقیاس هستند. سردردهایی که با شکست در استقرار و افزایش هزینه‌ها به وجود می‌آیند، بعداً، زمانی که فرآیند در حال انجام است، ظاهر می‌شوند.

Liberty Mutual بیش از 45000 کارمند، بیش از 2000 برنامه کاربردی و 5000 کارمند فناوری دارد، اما مدیریت هزینه برای منبعی به انعطاف پذیری ابر چالش اولیه نبود. واسرمن گفت که دستیابی به شفافیت هزینه اولین کار کاری بود.

واسرمن گفت: «در اصل، ما این ظرفیت نامحدود را با ابر عمومی باز کرده‌ایم و به آنها امکان دسترسی به کیف پول خود را داده‌ایم. ما باید درک می‌کردیم که هزینه‌های مهاجرت ما پس از رسیدن به ابر عمومی چگونه خواهد بود.»

سفر Wasserman به رهبری تیم FinOps Liberty Mutual از سمت کسب و کار آغاز شد و به مدیر مالی گزارش می داد. او گفت که با افزایش فضای ابری شرکت، تیم او از امور مالی به سمت فناوری و دفتر CIO حرکت کرد.

در چهار سالی که او هزینه‌های ابری را ردیابی می‌کند، این شرکت از استراتژی‌های FinOps برای کاهش 20 درصدی از هزینه‌هایی که در غیر این صورت هزینه می‌کرد، استفاده کرده است.

واسرمن گفت: «ما می‌خواهیم به نقطه‌ای برسیم که آن فرصت‌های پس‌انداز را نداشته باشیم، زیرا از همان ابتدا کارهای درست را انجام می‌دهیم.

FinOps در عمل

پل ساسکس، رهبر خدمات ابری دیجیتال و مالی آمریکا در شرکت مشاوره EY، گفت: کنترل هزینه های ابری “با حکمرانی و نظم کلی و فرهنگ پیرامون مدیریت مالی شروع می شود.” FinOps هم یک ساختار عملیاتی و هم یک نظم و انضباط را برای ایجاد شفافیت هزینه و مدیریت هزینه در ابر ارائه می‌کند.

تیم Wasserman که شامل دو تحلیلگر داده و یک مهندس راه حل است، یک استراتژی برچسب گذاری ساده را برای هر استقرار پیاده سازی کرد که به آنها اجازه می دهد بهینه سازی و توصیه های امنیتی را به صاحبان برنامه هدایت کنند.

مقاله کامل را در سایت خواهر ما CIO Drive بخوانید.


مت اشار، خبرنگار CIO Dive، از دانشگاه Wesleyan در میدل‌تاون، کانکتیکات فارغ‌التحصیل شد و کار خود را به عنوان یک نویسنده کارکنان در Boston Phoenix آغاز کرد، جایی که موسیقی، هنر و فرهنگ را پوشش می‌داد. قبل از پیوستن به CIO Dive، او روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه‌ای را در کالج راندولف تدریس می‌کرد و به عنوان سردبیر OnlineEducation.com خدمت می‌کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور