چگونه LangOps شما را قادر می سازد در همه جا تجارت کنید

عکس پروفایل نویسنده

@واسکوپدروآنبابل

Unbabel ترکیبی از کارایی و سرعت ترجمه AI با کیفیت مترجم انسانی است و ترجمه ها را یکپارچه می کند.

عملیات زبانی اصطلاحی است که بیشتر اوقات خواهید شنید ، و به همان اندازه DevOps ، RevOps یا MarketingOps امروزه برای تجارت شما بسیار مهم خواهد بود.

فقط در سال 2020 ، فروش آنلاین از ژانویه تا ژوئن 21 درصد رشد داشته است ، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته. پذیرش ابر 70 درصد رشد کرد. پیش بینی می شود هزینه های IT مربوط به کارهای از راه دور به 332.9 میلیارد دلار افزایش یابد.

همه اینها به یک موضوع آشنا ترجمه می شود: اقتصاد دیجیتال در حال تبدیل شدن به روش استاندارد تجارت در سراسر زبان ها ، صنایع و فرهنگ ها است.

این فرصت خوبی برای مشاغل به وجود می آورد – کل دنیا بازار شما است – اما چالش ها ، به ویژه با زبان. انگلیسی زبانان فقط حدود یک چهارم کاربران اینترنت در سراسر جهان را تشکیل می دهند.

با تغییر جهان و جهانی شدن و دیجیتالی شدن شرکت ها ، آنها نمی توانند این واقعیت را که نیاز به برقراری ارتباط با بسیاری از زبانهای اینترنت دارند نادیده بگیرند.

طبق مطالعه اخیر شرکت اینترکام ، تنها 28٪ از این مشتریان جدید جهانی می توانند از پشتیبانی زبان مادری برخوردار شوند. این به رغم این واقعیت است که 70٪ از مردم نسبت به آن احساس وفاداری می کنند – و 35٪ گفتند که برای دریافت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور