چگونه Google می داند کدام مطلب مربوط به همان نویسنده است

جان مولر از Google تکنیکی به نام آشتی را توصیف می کند که برای تشخیص محتوای مختلف در وب متعلق به یک نویسنده به کار می رود.

این موضوع در طی پاتوق Google Search Central SEO ضبط شده در 23 آوریل مورد بحث قرار می گیرد.

یک مالک سایت از مولر می پرسد که چه چیزهایی مهم است که در صفحه نویسنده بین پیوندها به نمایه های شبکه های اجتماعی یا آدرس ایمیل قرار گیرد.

این س Muال مولر را بر آن دارد تا توضیح دهد كه چگونه Google قادر است موجودیت موجود در پشت صفحات نویسنده را بر اساس عوامل مختلفی تشخیص دهد.

پاسخ کامل وی را در زیر بخوانید.

جان مولر از گوگل در مورد شناخت نویسندگان

پاسخ کوتاه به سوال این است: بهتر است به یک پروفایل شبکه اجتماعی در صفحه نویسنده لینک دهید.

حداقل ، هر نویسنده ای که می خواهد در صفحه خود به آن پیوند دهد ، باید اطمینان حاصل کند که در وب وب یکسان است.

ایده این است که همه سیگنال ها را مانند یک نمایه شبکه های اجتماعی با یک مکان مرکزی سازگار کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، اگر نویسنده ای مرتباً به حساب توییتر خود پیوند دهد ، این امر به Google کمک می کند تا تشخیص دهد آنها موجودی مشابه چندین صفحه نویسنده هستند.

در اینجا نحوه بیان مولر آمده است:

“اساساً آنچه که از نظر ما می بینم این است ، وقتی صحبت از مواردی مانند صفحات نویسنده ، یا اطلاعاتی درباره نویسنده ، یا اطلاعات مربوط به اشخاص به طور کلی در پشت یک وب سایت ، مقاله یا موارد دیگر می شود – آنچه در آنجا اتفاق می افتد سیستم های ما سعی می کنند تشخیص دهیم که چه کسی است ، آن موجود چیست و ما این کار را بر اساس عوامل مختلف انجام می دهیم. و این شامل مواردی مانند پیوند به صفحات نمایه به عنوان مثال ، یا اطلاعات مرئی است که می توانیم در خود این صفحات پیدا کنیم.

بنابراین توصیه من در اینجا حداقل پیوند دادن به یک مکان مشترک ، یا نوعی مانند مکان مرکزی است ، جایی که شما می گویید همه چیز برای این نویسنده جمع می شود. مثلاً می تواند چیزی شبیه به صفحه پروفایل شبکه اجتماعی باشد و از آن در صفحات مختلف نویسنده ای که هنگام نوشتن دارید استفاده کنید ، به طوری که وقتی سیستم های ما به مقاله ای نگاه می کنند و صفحه نویسنده مرتبط با آن را مشاهده می کنند ، آنها می توانند تشخیص دهند که این نویسنده همان کسی است که چیز دیگری نوشت. و ما می توانیم به نوعی این گروه را براساس نهاد گروه بندی کنیم ، و این کار را ممکن است بر اساس مشخصات عمومی شبکه های اجتماعی موجود انجام دهیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر به فرم بازنشسته نشانه گذاری ساختار یافته داده به نام نویسندگی اشاره می کند.

کسانی که تازه کار سئو هستند ممکن است با نویسندگی آشنایی نداشته باشند. به زبان ساده ، این نشانه گذاری بود که می تواند برای گفتن Google به چه کسی یک محتوا را تألیف کرده باشد.

گوگل حتی در یک مرحله عکس نویسنده را در نتایج جستجو نشان داد ، اما این تاریخ باستانی در سالهای جستجوگرها است.

“مدتها پیش ما حاوی حاشیه نویسی rel =” author بودیم ، و همه سئوکارهای قدیمی در حال حاضر ظاهر می شوند ، اما این چیزی است که اساساً ما سعی می کنیم از داده های ساختاری استفاده کنیم تا صریحاً این اعمال شود … حاشیه های rel = “نویسنده” منفی است مدت زمان طولانی تری در Google استفاده می شود ، اما سعی می کنیم بفهمیم که نهاد پشت صفحه نویسنده چه کسی است. و برای بسیاری از نویسندگان کاملاً واضح است که یک اسم وجود دارد و کاملاً واضح است که این یک اسم با این یک شخص مرتبط است. “

سپس مولر در ادامه شرایط پیچیده تری را تصدیق می کند که در آن چندین نفر با همان نام همه صفحات خود را در وب دارند.

بدون پیوند به یک مکان مرکزی ، مانند یک نمایه رسانه های اجتماعی ، Google ممکن است نویسندگان مختلف را با نام های مشابه یک شخص فرض کند.

“برای افراد دیگر ممکن است کمی پیچیده تر باشد. مثل من ، مثلاً جان مولر. اگر به دنبال من بگردید صفحات ویکی پدیا ، رستوران های کبابی ، گروههای موسیقی ، انواع افرادی که John Mueller نامیده می شوند را پیدا خواهید کرد.

اگر در سایت خود مشخص نکنم که من در واقع کی هستم ، ممکن است سیستم های ما به صفحه من نگاه کنند و ببینند: “اوه این مردی است که آن رستوران کباب پز را اداره می کند.” و ناگهان من با یک رستوران کباب در ارتباط هستم ، که ممکن است یک حرکت رو به بالا باشد ، من نمی دانم.

اما این چیزهای ظریف درک ما از اینکه چه کسی در پشت چیزی است را آسان تر می کند. ما وقتی صحبت از داده های ساختاریافته می شود ، این سازگاری را می نامیم ، به نوعی تشخیص اینکه کدام یک از این موجودات با هم تعلق دارند. “

پاسخ کامل وی را در فیلم زیر بشنوید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=kzxL71lOIdU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور