چگونه Gem Wyvern Monster Hunter World (MHW) را پیدا کنیم و چگونه از آن استفاده کنیم

عکس پروفایل Jack Boreham Hacker Noon

@جک بورهامجک بورهام

من یک نویسنده مستقل ، پادکستر و خالق محتوا هستم. می توانید کارهای من را در وب سایت من PixelPolitics.co.uk بررسی کنید

Monster Hunter World (MHW) پر از اسرار برای یافتن و مواردی برای جمع آوری است. با این حال ، برخی از موارد نسبت به سایر موارد گریزان هستند. این اقلام که به سختی پیدا می شوند برای ساخت مجموعه های زرهی و سلاح های سطح بالا در بازی مورد نیاز هستند.

یکی از این موارد نگین MHW wyvern است. گوهر یک مورد مبهم است که برای ساخت برخی از بالاترین سطح دنده های بازی مورد نیاز است.

MHW Wyvern Gem چیست؟

جواهر wyvern موردی است که برای به روزرسانی برخی از قطعات زرهی و سلاح های درون بازی استفاده می شود. این گوهر یک ماده کمیاب است که فقط از طریق شکست دادن هیولاهای خاص به دست می آید و به طور تصادفی رها می شود.

اعتبار تصویر: ویکی جهانی شکارچی هیولا

بنابراین یافتن آن دشوار است و در نتیجه مشکلاتی را برای بازیکنانی که قصد ساخت زره و سلاح های سطح بالا را دارند ایجاد می کند.

چگونه می توان Monster Hunter World Wyvern Gem را به دست آورد

می توانید مورد را به روش های مختلف تهیه کنید. در مرحله اول ، شما می توانید سنگ قیمتی را با ترکیب سایر موارد با استفاده از Elder Melder بدست آورید.

Elder Melder یک NPC است که به شما امکان می دهد با ترکیب موارد قدیمی و با ارزش کمتر ، موارد و مواد نادرتر و با ارزش تری را ایجاد کنید. برای ساختن مورد ، باید سیصد نکته تحقیقاتی داشته باشید و به یکصد امتیاز واحد برسید.

به همین ترتیب ، شما می توانید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور