چگونه یک وبلاگ به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید • Yoast

شما به تازگی فروشگاه آنلاین جدید خود را در Shopify راه اندازی کرده اید. یا شاید قبلاً برای مدتی در Shopify بوده اید. صرف نظر از اینکه فروشگاه Shopify شما چقدر جدید است، احتمالاً می خواهید افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. یک راه عالی برای جذب افراد، ایجاد محتوایی است که آنها به صورت آنلاین در جستجوی آن هستند. پس بیایید آن را ممکن کنیم و یک وبلاگ به فروشگاه Shopify خود اضافه کنیم! در این پست، نحوه راه اندازی صحیح وبلاگ Shopify را توضیح خواهیم داد.

بیایید شروع کنیم

خوب است بدانید که Shopify در واقع یک وبلاگ پیش فرض را به هر فروشگاه آنلاین در پلت فرم خود اضافه می کند. این بخش وبلاگ اخبار نام دارد و به شما امکان می دهد بلافاصله وبلاگ نویسی را شروع کنید. اما در صورت تمایل می توانید یک وبلاگ سفارشی به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید. ما در اینجا هر دو گزینه را مورد بحث قرار خواهیم داد.

از وبلاگ پیش فرض اخبار در Shopify استفاده کنید

هنگامی که یک فروشگاه آنلاین در Shopify دارید، به طور خودکار یک بخش وبلاگ با نام News دریافت می کنید. فقط وارد ادمین Shopify خود شوید و در بخش کانال های فروش خود بر روی فروشگاه آنلاین کلیک کنید. با کلیک بر روی آن، منوی زیر باز می شود، جایی که می توانید روی پست های وبلاگ کلیک کنید. این شما را به بخش پیش‌فرض وبلاگ می‌آورد، جایی که می‌توانید فوراً شروع به اضافه کردن پست‌های وبلاگ کنید.

در بخش پست‌های وبلاگ، می‌توانید با کلیک روی مدیریت وبلاگ‌ها در بالای صفحه، چند تغییر در این وبلاگ پیش‌فرض ایجاد کنید. با کلیک بر روی این دکمه، یک نمای کلی از وبلاگ هایی که در حال حاضر در فروشگاه Shopify شما هستند، می بینید. به سادگی بر روی وبلاگی که می خواهید ویرایش کنید کلیک کنید، وبلاگ پیش فرض اخبار در این مورد، و شما را به صفحه ای نمایش می دهد که می توانید چند تغییر در وبلاگ خود ایجاد کنید.

اسکرین شات که نشان می دهد چگونه وبلاگ خود را در Shopify ویرایش کنید
در این صفحه تغییراتی را در وبلاگ Shopify خود ایجاد کنید

می توانید عنوان وبلاگ خود، نحوه رسیدگی به نظرات را تغییر دهید و یک الگو برای ظاهر وبلاگ خود انتخاب کنید. علاوه بر این، این صفحه پیش نمایشی از نحوه نمایش وبلاگ شما در نتایج جستجو به شما می دهد. با کلیک بر روی ویرایش سئوی وب سایت، در واقع می توانید عنوان، توضیحات و آدرس اینترنتی را که می خواهید در نتایج جستجو ظاهر شود را وارد کنید. اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد، اما احتمال معقولی وجود دارد که گوگل (و سایر موتورهای جستجو) این جزئیات را تطبیق دهند. پس ارزش پر کردن این فیلدها را دارد.

یک وبلاگ سفارشی به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید

همچنین این امکان وجود دارد که وبلاگ دیگری را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. وارد ادمین Shopify خود شوید، در بخش کانال های فروش خود بر روی فروشگاه آنلاین کلیک کنید و در منوی که در زیر فروشگاه آنلاین ظاهر می شود، روی پست های وبلاگ کلیک کنید. این شما را به یک نمای کلی از وبلاگ های فعلی در فروشگاه Shopify می برد. در گوشه بالا سمت راست، دکمه Add blog را مشاهده می کنید که شما را به صفحه ای می رساند که بسیار شبیه به صفحه نمایش تصویر بالا است. در اینجا می توانید عنوان وبلاگ خود، نحوه رسیدگی به نظرات را پر کنید و یک الگو برای وبلاگ خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید اطلاعاتی را که موتورهای جستجو برای نمایش وبلاگ شما در نتایج جستجو از آن‌ها استفاده کنند، پر کنید. فقط روی ویرایش سئوی سایت کلیک کنید و فیلدهای ظاهر شده را پر کنید.

چگونه اولین پست وبلاگ خود را ایجاد کنیم

بعد از اینکه تغییرات لازم را در وبلاگ پیش فرض ایجاد کردید یا یک وبلاگ جدید به فروشگاه Shopify خود اضافه کردید، می توانید شروع به نوشتن اولین پست وبلاگ خود کنید. به بخش پست های وبلاگ برگردید و روی دکمه افزودن پست وبلاگ در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. این شما را به صفحه جدیدی می برد که در آن می توانید شروع به نوشتن پست وبلاگ خود کنید.

چگونه یک پست وبلاگ را به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید
اضافه کردن یک پست وبلاگ به فروشگاه Shopify شما

فیلدهای این صفحه احتمالا خودشان صحبت می کنند. شما می توانید وبلاگ خود را در بخش محتوا بنویسید و فراموش نکنید که عنوان، گزیده و تصویر برجسته را اضافه کنید. همچنین، زمانی که می‌خواهید پست شما در وب‌سایت شما نمایش داده شود، دید را به قابل مشاهده تغییر دهید و فراموش نکنید که روی ویرایش سئوی وب‌سایت کلیک کنید تا فیلدهای موجود در پیش‌نمایش فهرست را پر کنید. وقتی کمی به پایین اسکرول می کنید، همچنین می توانید نویسنده را تغییر دهید و به پست خود برچسب اضافه کنید. پس از اینکه پست وبلاگ خود را نوشتید و همه موارد مورد نیاز را پر کردید، فراموش نکنید که روی ذخیره کلیک کنید.

چگونه پست های وبلاگ بنویسیم که بازدیدکنندگان را جذب کند

تاکنون توضیح داده‌ایم که چگونه یک وبلاگ را به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید و چگونه می‌توانید اولین پست وبلاگ خود را بنویسید. اما اگر چه خوب است که مشتاق باشید، ما فقط انتشار پست‌ها را در مورد هر چیزی که فکرش را می‌کنید توصیه نمی‌کنیم. شما می خواهید مطمئن شوید که به طور منظم در مورد موضوعاتی که مخاطبان شما به آنها علاقه دارند می نویسید. در اینجا چند نکته برای شروع درست وجود دارد!

با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید

البته، همیشه می توانید در مورد چیزهایی که به آنها علاقه دارید و چیزهایی که به محصولات یا خدمات شما مربوط می شود، بنویسید. اما قبل از شروع، حتماً باید تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا بفهمید مخاطبان شما در حال جستجوی آنلاین چه موضوعاتی هستند و به چه موضوعاتی علاقه دارند. می توانید از این ورودی برای اصلاح لیست ایده های وبلاگ خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که مخاطبان شما قادر به یافتن محتوای شما هستند و در واقع به آن ها می رسند. وبسایت شما. ما مقاله ای در مورد تحقیق کلمات کلیدی برای فروشگاه آنلاین شما داریم که می تواند به شما کمک کند تا موضوعات مناسب برای پست های وبلاگ خود را پیدا کنید.

یک تقویم محتوا ایجاد کنید

هنگامی که یک فروشگاه آنلاین دارید، ایجاد محتوای جدید به طور منظم می تواند دشوار باشد. ما آن را دریافت می کنیم. اما حفظ آن ضروری است، زیرا واقعاً می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد. و به گوگل نشان می دهد که وب سایت شما زنده و فعال است. یک راه خوب برای اطمینان از اینکه زمان کافی برای تولید محتوا صرف می کنید، داشتن یک تقویم محتوا است.

برای ایجاد این تقویم از یک برگه اکسل یا سرویسی مانند Trello یا MeisterTask استفاده کنید. هر چیزی که برای شما و تیم شما کار می کند. این به شما این امکان را می‌دهد که مروری بر ایده‌های خود داشته باشید و تاریخ‌های مقرر را تعیین کنید تا مطمئن شوید که محتوای جدید را به طور منظم به وبلاگ خود اضافه می‌کنید. فقط مطمئن شوید که اهداف واقع بینانه برای خود تعیین کرده اید. اگر با نوشتن چندین پست در هفته مشکل دارید، آن را به یک پست در هفته برگردانید. سعی کنید تعادلی را پیدا کنید که برای شما و وب سایت شما مفید باشد.

محتوای کاربر محور بنویسید

شما اکنون تمام اصول اولیه را برای شروع اولین پست خود دارید. اما چگونه می توانید مطمئن شوید که این کار خوب خواهد بود؟ اینکه وقت خود را صرف محتوایی می کنید که افراد را به وب سایت شما جذب کند و آنها را در آنجا نگه دارد؟ مهمترین چیز این است که محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبانتان مناسب و خواندنی باشد.

انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا بفهمید مخاطب شما به چه چیزی علاقه دارد. اما شما همچنین باید هنگام نوشتن، کاربر خود را در نظر داشته باشید. فقط به محصولات خود فشار نیاورید، بلکه محتوایی بنویسید که مشکلاتی را که مخاطبان شما با آن روبرو هستند حل کند. با دادن نکات و کمک به آنها بین خود و مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید. اگر ابزار باغبانی می فروشید، نه تنها از وبلاگ خود برای اطلاع رسانی در مورد آخرین ماله دستی خود به مردم استفاده کنید، بلکه در مورد نحوه نگهداری از باغ خود در هر فصل وبلاگ بنویسید. مخاطبان شما احتمالاً از افرادی تشکیل می شوند که عاشق باغبانی هستند و به دنبال این نوع نکات خواهند بود. آنها به شما به عنوان یک متخصص باغ نگاه می کنند و اطمینان دارند که محصولات شما به آنها کمک می کند تا گیاهان و گل های مورد علاقه خود را حفظ کنند.

خوانایی یکی دیگر از عوامل مهم در تولید محتوا است. شما می خواهید مطمئن شوید که مردم از سبک نوشتن شما لذت می برند و به پایان پست وبلاگ شما (یا حداقل فراتر از مقدمه) می رسند. فقط داشتن یک “دیوار متن” در صفحه خود باعث ترس مردم می شود. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که به اندازه کافی از عنوان استفاده کنید، متن خود را به پاراگراف تقسیم کنید و با صدای فعال بنویسید. Yoast SEO برای برنامه Shopify در واقع با تجزیه و تحلیل خوانایی همراه است که در حین نوشتن به شما بازخورد عملی می دهد. این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

Yoast SEO به رتبه بندی فروشگاه آنلاین شما کمک می کند

باز کردن قفل ویژگی های قدرتمند و خیلی بیشتر برای سایت Shopify شما با برنامه Yoast SEO!

محتوای مناسب سئو بنویسید

آیا در مورد سئو چیزی شنیده اید؟ مخفف عبارت Search Engine Optimization است. این تمرین بهینه سازی صفحات وب شما برای رسیدن به جایگاه بالایی در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو است. اینگونه است که افزودن یک وبلاگ به فروشگاه Shopify به شما کمک می کند افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. زیرا امروزه افراد زیادی در حال جستجوی آنلاین هستند و این واقعاً سودمند است که یکی از نتایج برتر باشد، نه تنها در بازدید از سایت بلکه در فروش شما.

با نوشتن پست های وبلاگی که به مخاطبان شما کمک می کند و در نتایج جستجو بالا نشان داده می شود، محتوایی ایجاد می کنید که منجر به مشتریان بیشتر و کسب و کار در حال رشد می شود. اما این بدان معناست که محتوا و صفحات شما باید سئو دوستانه باشند. نوشتن محتوای کاربر محور در حال حاضر یک شروع عالی است، اما کارهای بیشتری می توانید انجام دهید. شما می توانید بیشتر آن را در راهنمای نهایی ما در مورد Shopify SEO بیابید، اما ما همچنین می خواهیم به Yoast SEO برای برنامه Shopify اشاره کنیم. این برنامه اطمینان حاصل می کند که فروشگاه آنلاین شما با بالاترین استانداردهای فنی SEO مطابقت دارد و هنگام ایجاد صفحات محصول و پست های وبلاگ، بازخورد مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: 7 نکته برای جذب ترافیک بیشتر به فروشگاه Shopify با SEO »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور