چگونه یک متخصص SEO Shopify شویم • Yoast

تبدیل شدن به یک متخصص SEO Shopify در لیست کارهای بسیاری از افراد قرار دارد. شاید شما یک فروشگاه Shopify برای خود داشته باشید، و از خود می‌پرسید که آیا واقعاً نیاز دارید کسی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. یا شاید شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک متخصص SEO و استخدام خدمات خود به دیگر صاحبان فروشگاه Shopify هستید. در هر صورت، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. اما ممکن است آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نباشد! در این پست توضیح می‌دهیم که چه چیزی باید یاد بگیرید و چگونه شروع کنید.

شما به دانش عمومی SEO نیاز دارید

عناصر اساسی سئو همان پلتفرمی است که با آن کار می کنید. برای تبدیل شدن به یک متخصص واقعی، باید اصول کلی بهینه سازی سایت و محتوای آن برای سئو را بدانید. همچنین به درک خوبی از الگوریتم های موتورهای جستجو کمک می کند. اگر قبلاً درک خوبی از SEO دارید، عالی است! در غیر این صورت، ابتدا باید روی آن کار کنید.

مهارت های SEO خاص Shopify را توسعه دهید

علاوه بر دانش منظم سئو، تبدیل شدن به یک متخصص سئو Shopify به معنای توسعه برخی مهارت ها و دانش خاص است. در مرحله اول، چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد سئوی تجارت الکترونیک وجود دارد، به خصوص زمانی که صحبت از بهینه سازی صفحات محصول و صفحات دسته بندی می شود. شما می خواهید بتوانید با داده های ساختاریافته نیز کار کنید.

و البته، شما باید واقعاً راه خود را در مورد Shopify و پیچیدگی های آن بدانید. خارج از جعبه، آن را به عنوان سئو دوستانه ترین پلت فرم در نظر گرفته نمی شود. اما با کمی دانش، به خوبی در راه رسیدن به رتبه بندی آن صفحات محصول در نتایج جستجو خواهید بود. یا در لیست محصولات گوگل. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوعات در راهنمای نهایی ما برای سئوی Shopify پیدا کنید.

منابعی برای کمک به شما

چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، بنابراین خوب است که فقط غوطه ور شوید و شروع به تقویت دانش و مهارت های خود کنید. چگونه شما یاد بگیرید بستگی به شما دارد! شما می توانید:

روش های مختلفی را امتحان کنید – همه آنها می توانند به شما کمک کنند تا در زمینه SEO و Shopify متخصص شوید.

Yoast SEO یک پایه عالی است

همانطور که می بینید، تبدیل شدن به یک متخصص واقعی سئو Shopify چیزی نیست که یک شبه به آن دست پیدا کنید. با این حال، استفاده از Yoast SEO برای برنامه Shopify می تواند به راحتی شما را به نیمه راه برساند!

برنامه با کاربری آسان ما می‌تواند بدون نیاز به تخصص تخصصی، سئوی فنی و داده‌های ساختاری شما را در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن کند. همچنین برای بهینه سازی محتوای خود با استفاده از خوانایی آزمایش شده و تجزیه و تحلیل سئو، کمک زیادی دریافت خواهید کرد. بنابراین می توانید شروع به کار بر روی رتبه بندی صفحات کنید و در حین حرکت به جزئیات بپردازید.

برای کمک به ایجاد دانش SEO خود، Yoast SEO برای Shopify همچنین با دسترسی رایگان به دوره های آکادمی Yoast SEO ما همراه است. با دوره های تعاملی ما، می توانید همه چیز را در مورد اصول SEO، SEO فنی، SEO تجارت الکترونیک و موارد دیگر بیاموزید. ما همچنین یک دوره آموزشی اختصاصی برای همراهی Yoast SEO برای برنامه Shopify داریم، بنابراین آن را نیز از دست ندهید.

نسخه آزمایشی 14 روزه Yoast SEO را برای Shopify درخواست کنید

امروز شروع به یادگیری یک متخصص SEO Shopify کنید

زمان شروع فرا رسیده است و هر چه زودتر بهتر! مسیر یادگیری خود را انتخاب کنید و چیزهایی را در فروشگاه Shopify خود امتحان کنید. در مورد سئو همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد، بنابراین به توسعه تخصص سئوی Shopify خود ادامه دهید. قبل از اینکه بدانید، یک متخصص SEO Shopify خواهید بود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور