چگونه یک برنامه Podcast RSS P2P کامل را در یک فایل HTML واحد ایجاد کردم

عکس پروفایل نویسنده

این به عنوان یک مصرف کننده مشتاق اینترنت و از نظر حرفه ای و شخصی به معنای گذراندن وقت زیادی در مقابل کامپیوتر است. حتی اگر مدتی کار دیگری انجام دهم ، فقط دوست دارم که صدای غوغای پادکست مورد علاقه خود را در پس زمینه گوش دهم. در حال حاضر این هیچ مشکلی نبود ، حداقل تا زمانی که من منتظر تمام قسمتهای بعدی در سیستم عامل های مختلف با حساب ها ، محدودیت ها و شرایط مختلف بودم. من دوست ندارم 10 برنامه را برای یک منظور نصب کنم. این باید راحت تر باشد!

به زودی با برنامه های زیادی ، حساب ها و هرزنامه های بی فایده بهم ریختم. پیگیری و کشف پادکست های جالب جدید در طبیعت که درباره موضوعات نزدیک به من صحبت می کنند ، سخت تر و دشوارتر می شد. از برخی نقطه نظرات (بخوانید جو روگان به Spotify روی آورده است) من از سیستم عامل های اصلی خسته شدم و تصمیم گرفتم RSS خوب را به عنوان راهی برای جمع آوری تمام نمایش های صوتی مورد علاقه خود بررسی کنم. این امر من را به ایجاد یک دره غیرمعمول در ایجاد برنامه جمع کننده پادکست و برنامه پخش خود سوق داده است. آیا می توانم آن را بهتر انجام دهم؟

بعد از هیجان و برنامه ریزی اولیه ، بیشتر و بیشتر می شدم درست نیست با ایده ساخت یک پشته مشتری-سرور معمولی با پایگاه داده و همه اطلاعاتی که در آن وجود دارد. قبلاً به اندازه کافی قبض میزبانی ابری خود را دارم. آیا می توان این کار را انجام داد … خوب رایگان؟

آه ، یک رویاپرداز ممکن است رویایی باشد که شما بگویید بعد از اینکه اجازه دادم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور