چگونه یک استوری اینستاگرام را دوباره پست کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@مارکتوینمارک تواین

من یک بازاریاب دیجیتال هستم و در www.socialfollowers.uk کار می کنم

اینستاگرام چنین بستر رسانه ای اجتماعی خارق العاده ای است که هر دقیقه بر روی آن چنین داستان ها و پست های شگفت انگیزی را پیدا می کنید. استوری اینستاگرام از ویژگی های جالب توجه است زیرا هر شخص می تواند داستانی را بارگذاری کند که تقریباً 24 ساعت در بین عموم مردم ظاهر می شود و سپس به طور خودکار ناپدید می شود. گاهی اوقات ، شما داستان های دیگران را مرور می کنید ، و در طول این مرور ، یک داستان را دوست دارید و شروع به تعجب می کنید که چگونه یک استوری اینستاگرام را دوباره پست کنیم. اگر این در ذهن شما باشد ، من به شما می گویم که چگونه می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. من روش های مختلفی را به اشتراک می گذارم که می توانید برای بازنشر داستانی که دوست دارید در اینستاگرام استفاده کنید.

سه نکته مهم که باید در خاطر داشته باشید

اگر داستانی را دوست دارید و می خواهید آن را داستان خودتان بسازید ، قبل از انجام این کار باید سه شرط لازم وجود داشته باشد.

  1. حساب کاربری باید عمومی باشد.
  2. شما باید در یک داستان برچسب گذاری کنید تا دوباره آن را در حساب خود بازنشر دهید.
  3. با این حساب ، کاربر باید امکان اشتراک مجدد ویژگی داستان را فراهم کند.

در صورت خصوصی بودن یک حساب کاربری یا اشتراک مجدد آن غیرفعال شده است ، شما نمی توانید استوری را دوباره در اینستاگرام دوباره پست کنید. با این حال ، من قصد دارم برخی از روش هایی را که هنوز هم امکان بازنشر یک داستان را فراهم می کند ، به اشتراک بگذارم. بنابراین ، بیایید بیشتر بدانیم

وقتی برچسب گذاری می شوید چگونه می توانید یک داستان را دوباره ارسال کنید

دوستان یک داستان به اشتراک می گذارند و دوستان دیگر را در چنین داستانهایی برچسب گذاری می کنند ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور