چگونه گلن دی لئون گارزا وارد صنعت بازی شد و در نهایت به خلق هنر برای جنگ ستارگان پرداخت

گلن دی لئون گارزا یک هنرمند سه بعدی با تجربه است که مجموعه او شامل بازی هایی مانند جنگ ستارگان: شوالیه های تخت ابدی ، فارنهایت: پیشگویی نیلی ، بازسازی شده ، و موارد دیگر است. در این مصاحبه او افکار خود را در مورد روندهای اخیر صنعت گیمدف و ایجاد شغل به عنوان یک هنرمند سه بعدی که در فرنچایزهای اصلی کار می کند ، به اشتراک می گذارد.

تصویر
عکس پروفایل الکس لشکوف هکر ظهر

الکس لشکوف

روزنامه نگار ، کارآفرین فناوری

چگونه می توانید از هر کجای دنیا وارد بازی شوید؟ از کار هنرمند سه بعدی چه انتظاری می توان داشت؟ چگونه می توان شغل هنرمند اصلی را به دست آورد و در مشهورترین بازی حق رای دادن جنگ ستارگان در جهان کار کرد؟

من این شانس را داشتم که بنشینم و در مورد این مسائل با جزئیات بیشتری با Glenn de Leon Garza ، هنرمند سه بعدی باتجربه صحبت کنم که مجموعه او شامل بازی هایی مانند Star Wars: Knights of the Etern Thron ، Star Citizen ، Borderlands 3 ، Friday the 13th ، Fahrenheit است. : Indigo Prophecy Remastered ، Farming Simulator و دیگران.

چگونه مرد مکزیکی برای استودیوهای بزرگ کار می کند و هنر را برای حق امتیاز بازی های درجه یک هدایت می کند؟ همه چیز برای شما چگونه شروع شد؟

من همیشه عاشق بازی های ویدئویی بودم. ما اغلب با برادرم و عمویم بازی می کردیم – آنها دائماً برای ما بازی های جدید می آوردند. من مجذوب این دنیای مجازی منحصر به فرد شدم-گرچه ما فقط یک رایانه شخصی مبتنی بر Win 98 داشتیم و بسیاری از بازی هایی که برادرم و عمویم می توانستند دریافت کنند فقط نمایشی بودند که می توانید اجرا کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور