چگونه کالاهای ممنوعه از طریق احزاب 3 در آمازون فروخته شد

تصویر
عکس پروفایل Markup Hacker Noon

@TheMarkupعلامت گذاری

سازمانی غیر انتفاعی که به روزنامه نگاری و محافظت از حریم خصوصی فناوری اطلاعات مبتنی بر داده اختصاص دارد.

آمازون میلیاردها دلار از طریق گسترش فروش شخص ثالث در چند سال گذشته سود کسب کرده است ، و در نامه اخیر خود به سهامداران مباهات کرده است. اما همزمان با تسلط بر تجارت الکترونیکی ، گزارش های رسانه ای تلاش آمازون را برای جنجال از فروشندگان ناخوشایند برجسته کرده و به عدم موفقیت آن در گرفتن محصولات تقلبی یا خطرناک در این سیستم عامل اشاره کرده است.

این شرکت نزدیک به 2000 مورد برای فروش در ایالات متحده را ممنوع می کند ، لیستی که محدودیت های گسترده ای را در 38 دسته قوانین سازماندهی می کند که شامل محصولات مراقبت از پوست و مکمل ها تا حمله به سلاح ها و اندام های انسانی است.

برای این تحقیق ، ما سعی کردیم به دو س keyال اصلی پاسخ دهیم: پلیس آمازون محصولات ممنوع در بازار آمریكا چقدر خوب است – و آیا می توان س anyالی برای فروش یافت؟ ما بر پنج دسته از ممنوعیت های آمازون در رابطه با سلاح ، فعالیت مجرمانه و جاسوسی متمرکز شدیم و لیستی از 279 مورد ممنوعه را که قابل جستجو بودند تهیه کردیم. به نظر می رسد فروش بسیاری از این موارد قانونی است اما با قوانین آمازون ممنوع است.

ما تقریباً 100 لیست از کالاهای ممنوع برای فروش پیدا کردیم که شامل چند برابر از فروشندگان مختلف برای همان نوع محصول می شود ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور