چگونه هوش مصنوعی شرکت Driver Technologies به محافظت از رانندگان کمک می کند

عکس پروفایل نویسنده

@کارخانه ابرCloudFactory

استادان هنر و علم برچسب زدن داده ها برای یادگیری ماشین و موارد دیگر.

در سراسر جهان ، بیش از 1.3 میلیون نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند و بیش از 50 میلیون نفر سالانه به شدت مجروح می شوند. این تعداد تقریباً 4000 نفر در روز است. رانندگان در کشورهای در حال توسعه بیشتر در معرض خطر هستند. فقط 54٪ از وسایل نقلیه موتوری جهان در کشورهای در حال توسعه است ، اما 90٪ از تصادفات مرگبار جهان در این کشورها اتفاق می افتد. حتی در ثروتمندترین کشورها جراحات و مرگ ناشی از وسایل نقلیه با درآمد شخصی و همسایگی رابطه مستقیم دارد.

تولیدکنندگان وسایل نقلیه در سراسر جهان برای کاهش تصادفات رانندگی ، فناوری هایی مانند سیستم های هشدار جلوگیری از تصادف و ویژگی های خودران را توسعه داده اند ، اما این راه حل ها برای اکثر رانندگان در دسترس و مقرون به صرفه نیستند.

راه حل بهتری وجود دارد. دوستان مادام العمر رشید گالادانچی و مارکوس نیوبوری با همکاری Driver Technologies ، یک شرکت نرم افزاری که یک برنامه موبایل رایگان و مجهز به هوش مصنوعی برای کمک به کاهش تصادفات اتومبیل در حالی که جمع آوری داده های مهم جاده ای از سراسر جهان برای کمک به تسریع در توسعه تولید آماده ، ایجاد کردند ، فناوری وسایل نقلیه جهانی و فراگیر. راننده نامیده می شود.

درایور چیست؟

Driver یک برنامه dashcam است که در سراسر جهان در تلفن های iOS و Android در دسترس است ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور