چگونه هوش مصنوعی تشخیص محتوای عمیق عمیق را فعال می کند

تصویر
عکس پروفایل Modzy Hacker Noon

@مودسمودی

یک پلت فرم نرم افزاری برای سازمان ها و توسعه دهندگان که بتوانند با مسئولیت پذیری ، در مقیاس مقیاس ، از هوش مصنوعی استقرار ، نظارت و دریافت ارزش کنند.

ترکیبی از “یادگیری عمیق” و “رسانه های جعلی” ، یک محتوای ویدئویی جعلی عمیق دستکاری شده است که تقریباً از ویدئوهای معتبر قابل تشخیص نیست. سازندگان Deepfake اغلب افراد مشهور ، رهبران جهان و سیاستمداران را هدف قرار می دهند ، ویدئو را دستکاری می کنند تا موضوع را به تصویر بکشد و چیزی را بیان کنند که آنها انجام ندادند.

ممکن است یکی از معروف ترین دیف فیک ها را ببینید ، مانند نسخه باراک اوباما توسط جردن پیل ، ویدئوی کانال 4 بریتانیا از سخنرانی تعطیلات ملکه انگلستان ، یا شاید حتی سالوادور دالی هنر خود را معرفی کرده و با بازدیدکنندگان عکس سلفی بگیرد.

همانطور که دالی ثابت می کند ، از دیف فیک ها می توان برای همیشه استفاده کرد. آنها تاریخ را زنده کرده ، صداهای بیماران ALS را بازیابی کرده و در پزشکی قانونی صحنه جرم کمک کرده اند. با این حال ، بازیگران شرور با استفاده از تکنیک های یکسان برای انتشار پورنوگرافی ، انجام کمپین های اطلاعات غلط ، ارتکاب تقلب در اوراق بهادار و ممانعت از اجرای عدالت ، از جنبه های تاریک تقلب های عمیق سود می برند.

مشکل اصلی در مورد گسترش تقلب های عمیق سرکش این است که آنها ما را به سوی “جامعه ای با اعتماد صفر” سوق می دهند که در آن تشخیص واقعیت از ساختگی به طور فزاینده ای دشوار است. وجود دیپ فیک به تنهایی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور