چگونه نتیجه برتر در Google می تواند یک وب سایت کلاهبرداری باشد

عکس پروفایل نویسنده

Checkra1n پروژه ای است که از بهره برداری checkm8 برای دستگاه های iOS فرار از زندان استفاده می کند. دقیقاً یک سایت رسمی وجود دارد که حاوی دستورالعمل ها و بارگیری هایی برای جیلبریک کردن دستگاه iOS شما است. این بارگیری ها شامل باینری macOS و Linux برای فرار از زندان دستگاه شما در هنگام اتصال به رایانه شما هستند.

بنابراین ، اگر نام checkra1n را می شنوید و می خواهید دستگاه خود را جیلبریک کنید ، بسیاری از شما چه می کنید؟ شما برای آن گوگل می کنید.

بنابراین اگر آن را در گوگل جستجو کنید چه اتفاقی می افتد؟ اگر در گوگل “checkrain” یا “checkra1n” را ببینید ، در دو یا سه نتیجه اول (مانند تصویر بالا) مشاهده خواهید کرد ، دو صفحه وب مختلف که به نظر می رسد هر دو از نگاه اول قانونی هستند وقتی پیوندهای نتایج را دنبال می کنید.

احتیاط! فقط اولین نتیجه (https://checkra.in/) شما را به وب سایت رسمی می رساند و قانونی است. نتیجه دیگر (https://checkrain.com/) یک وب سایت کلاهبرداری است!

در این وب سایت کلاهبرداری ، آنها شما را فریب می دهند تا با دستگاه iOS خود به وب سایت بروید و یک نمایه مخرب بارگیری کنید ، سپس کلاهبرداری کلیک را انجام دهید.

https://www.youtube.com/watch؟v=5LTWjJTC6pA

اگرچه این مورد قبلاً توسط بسیاری از افراد شناخته شده است و در مورد reddit و bleepingcomputer هشدار داده می شود ، اما اگر شخص بی تجربه ای باشید و در صورت قانونی بودن سایت مخرب ، گوگل ندهید ، پذیرفتن این ترفند هنوز آسان است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور