چگونه می توان یک برنامه MVC را روی ریل ساخت

عکس پروفایل ظهر سجاد احمد هکر

این پست با آموزش MVC به توسعه دهندگان جدید Rails کمک می کند تا جریان توسعه برنامه مدرن را درک کنند.

  1. معرفی
  2. مفهوم درخواست و پاسخ
  3. بلوک های ساختمانی MVC
  4. مدل
  5. چشم انداز
  6. کنترل کننده
  7. مزایای
  8. معایب

MVC مخفف کلمه Model View Controller است. این یک الگوی طراحی برای توسعه برنامه های وب است. Ruby on Rails طبق عادت از این الگو استفاده می کند. این اجزای اصلی را جدا می کند تا آنها به طور مستقل کار کنند و تغییر در یکی بر دیگری تأثیر نگذارد.

برای درک چگونگی جریان یافتن اطلاعات درون وب توسعه یافته با استفاده از الگوی MVC ، این تصویر را مشاهده کنید:

HTTP پروتكلی است كه به طور گسترده در محیط سرویس دهنده-سرور مورد استفاده قرار می گیرد. این بر اساس درخواست پاسخ است. مشتری یا مرورگر شخصی است که از سرور درخواست می کند و پاسخ می دهد.

این بدان معناست که مرورگر اولین قدم را در برقراری ارتباط بین سرویس گیرنده و سرور برمی دارد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که ما سوارکاری MVC خود را بر روی ریل آغاز می کنیم.

برنامه Rails مسیرهایی را ارائه می کند ، نوعی مسیر برای درخواستهای HTTP برای قرارگیری ایمن در برنامه. برای اطلاعات دقیق در مورد Rails Routes به این مورد مراجعه کنید.

درخواست مرورگر مستقیماً به کنترل کننده برخورد می کند و نقش کنترل کننده آن است که این درخواست را برای پایگاه داده به Model ارسال کنید یا برای مشاهده الگوی مشاهده ، مشاهده کنید. هنگامی که پاسخی دریافت می کند ، پاسخ را به مرورگر برمی گرداند که نشان می دهد دریافت کرده است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور